Enpara.com güvenilir mi?

Enpara.com nedir?
Finansbank'ın alt markası olan enpara.com, sıfır işlem maliyeti ile yüksek faiz sunan bir bankacılık uygulaması.

Enpara.com'un çalışma mantığı?
Mantık aslında çok basit. Kardeşim gerçekten şubesiz ve yalın bankacılık hizmeti sunuyorum, bu sebeple maliyetim düşük, ee ben de sana daha yüksek faiz sunuyorum diyor adamlar...

Nihayetinde, internet bankacılığı alanındaki bu niche alanı nihayetinde bir banka gerçek anlamında görmüş oldu.

Kendi adıma, neredeyse tüm bankacılık işlemlerimi web üzerinden yapıyorum. Şubeye mümkün olabildiğince hiç gitmiyorum. Ben banka için bu denli "masrafsız" bir müşteri iken, bankanın benden cart işlemi curt işlemi diye bir sürü masraf alıyor olmasından çok rahatsızdım. Allah'tan maaş hesabımın tanımlı olduğu banka, bu nedenle pek çok işlem için benden ücret almıyor. Ama her iş değiştirdiğimde hoop hesapları falan diğerine aktar, uğraş dur.

Üstelik tam da enpara.com reklamlarında dendiği gibi her vade sonunda faiz için pazarlık yap.

Finansbank projeyi duyurduğundan beri bir süre bekliyordum, acaba oranlar nasıl gidecek diye. Hala gayet iyi durumda görünüyor. Ben de geçen gün çağrı merkezini arayıp kaydımı yaptırdım. 5 dakika bile sürmeden hesabımı açtılar. İki gün sonrada evime kadar gelip gerekli imzaları aldılar. Bundan iyisi Şam'da kayısı :)


Enpara.com faiz oranları avantajlı mı?
İleride ne olur bilemiyorum, ama şu an için oldukça iyi diyebilirim. 100.000 TL için bankalardaki ortalama aylık faiz şu an yüzde 8,5 civarında. Enpara.com'un 10 lira için bile verdiği faiz yüzde 9,75. Özetle, evet gerçekten de zengin faizi sunuyorlar...

2013'de faiz oranları ne olur?
İlk çıktığında Enpara.com'un faiz oranı %10 idi, ama faizlerin inişte olması onların oranlarında da makul bir miktar düşüş getirmiş. Zaten Merkez Bankası Başkanı'nın geçtiğimiz günlerde 2013 boyunca faizlerin düşeceğini gösterdi. Kredi faizleri bundan pek etkilenmez, ama mevduat faizlerinin giderek düşeceği ortada.

Enpara.com güvenli mi?
Arkasında Finansbank var, zaten mevduat toplama yetkisi olmayan bir kurum tarafından yapılabilecek bir iş değil. Böyle olunca da tıpkı diğer bankalarda olduğu gibi kişi başına 50.000 TL'ye kadar TMSF'nin güvencesi var.



Sonuç: enpara.com gerçekten de zengin faizi veriyor arkadaş!
Neredeyse tüm işlemler ücretsiz, faiz oranları iyi, şubeye gitme derdi olmadan hesabı açıyorlar. Daha ne olsun? :)

Son olarak, reklamlarını pek başarılı bulmadığımı söylemeliyim. Kıl mıyım? Evet, biraz! :)

2 yorum:

Ss Migfer dedi ki...

Enpara şikayetlerine bakacak olursanız ,bir cok hesap blokesi sebepsiz açıklamasız olarak göreceksiniz. bende magdurum 10 bin tl param blokelli ve sebebi yada acıklama bilgi için hiç bir dönüş arayan olmuyor paranızı alıp gidiyorlar yani.

Unknown dedi ki...

enpara bir 10 eoroluk zararımı karşılayamacak kadar küçük bir banka kendi hatalarından oluşan bir zararı bile düzeltemiyorlar................

Yorum Gönder