iPad arızası: iPad çöker mi?

Bal gibi de çöküyormuş... Apple'lar şöyle güvenilir, böyle garanti sistemdir. PC'ler çöker kalkar ama Apple'ın varsa başın ağrımaz.

Evet yıllarca bu sözleri duydum Apple kullanan dostlarımdan. Peki ben hiç Apple kullandım mı?

Hayır... Ne zamana kadar? Bir kaç ay önce new iPad alana dek...

Bu iPad çılgınlığı öyle bir dört yanımı sardı kı; lanet olsun bir tane almam lazım galiba düşüncesi beyinkıvrımlarım arasında yeşermeye başladı. Gel zaman git zaman derken sonunda gidip bir tane aldım.

Ama daha doğru düzgün 20 saatten fazla kullanmamıştım ki, Milliyet uygulamasını kullandığım bir gün ansızın sistem çöktü.

Bunca yılın PC kullanıcısıyım. Alışmışım PC'lerdeki software problemlerine. Ama bilinçaltına yerleştirmişim ya Apple'a bir şey olmaz mantığını, resmen afalladım.

Kendimi toplaradıktan sonra restart yaptım, olmadı. PC olsa olaya vakıfım, kurcalarım ederim. En olmadı atarım bir format. Ki, bunca yıl içinde onlarca farklı desktop ve laptop kullandım sadece iki kere format atmamı gerektirecek ciddiyette sorun yaşadım.

Ulan bu alete format nasıl atılır onu da bilmiyorum. Neyse netten araştır et öğrendim ki recovery diye bir hadise varmış.

Neyse taktim iPad'i laptop'a, iTunes üzerinden recovery yapıyorum yani Apple usulü format atıyorum anlayacağınız.

Ben diyeyim üç siz deyin dört kez tekrarladım bu iPad sistem yükleme olayını ama ıııııhhhh. Yemedi. iPad'im hala mahsun mahsun bana bakıyor abi kurtar beni diye.

Diyorum ya PC olsa iş kolay ama Apple olunca mal gibi kaldım. Kuzu kuzu servise yolladım mecburen, hala bekliyorum bakalım bu iPad arızası macerası nasıl sonlanacak...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk önceitunes indir usb kablonla ipadi pcne bağla itunes zaten ipad kurtarma moduna geçer güncelleyi seçme geri yükle yi seç her şey silinir ama ipad düzelir

Yorum Gönder