Güzel bir yemek blog'u: Café Ambrosia

Son iki yıldır yemek pişirme şevkini içimde derinden hissediyorum. Hal böyle olunca da artık yemek kitaplarına ve bloglarına daha farklı bir gözle yaklaşıyorum.

Ne yazık ki standart yemek blogları her tarafı sarmış durumda. Bilindik tarifleri sıralayan, sağdan soldan "aşırdığı" copy+paste tarifleri ardı ardına koyan, yemeği "yemek pişirmekle" sınırlayıp yemek olayını mekanikleştiren yemek blogları o kadar çok ki... Güzide memleketimde neredeyse herkes yemek üstadı olmuş.

Bu düşünceler içerisindeyken, bir arkadaşımın önerdiği Café Ambrosia'nın da açıkçası yukarıda saydığım yemek bloglarından bir farkı yok diye düşünmüştüm. Fakat siteyi açında gördüm ki burada yemek pişirme zevki ve inceliğinin ta kendisi var. Ben ara ara bakıyorum, yemek yapmakla ilgiliyseniz size de mutlaka tavsiye ederim...

Ankara Mahpusu tavsiye ediyor:
Güzel bir yemek blog'u

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cafe Fernando da cok guzel.
Selamlar,
Isil.

Yorum Gönder