Yeni Ipad 3 Özellikleri ve Fiyatı

Yıllardır Macintosh alma hayal ve planları ile yaşıyorum. Ayrıca itiraf etmeliyim ki hem iphone hem de ipad çok ilgimi çekiyor.

Ama moda ve trend olan şeyleri kullanmaktan kaçınan bir halim var. Bu yüzden de bunlara bulaşmamak için uzun süre içsel bir savaş verdim. Blackberry ile iyi kötü giden telefon ilişkime ihanet etmeden, bir ipad alarak durumu kurtardım.

Tam ipad 2 alayım derken ipad 3 olayı çıktı. Aslında herkes "yeni jenerasyon ipad", "ipad 3" gibi isimleri kulansan da yeni nesil ipad'in resmi adı Apple tarafından sadece "the new Ipad" olarak lanse edildi.

Bilemiyorum bu isimlendirmenin ardından Apple yöneticilerinin zihninde hangi tilkiler dolaştı? Aklıma gelen ilk fikir 1, 2, 3 diye bu olaya devam etmeyip belki tıpkı arabalarda olduğu gibi yılla ilişkilendirilecek bir isimlendirme yoluna doğru geçiş sağlamak.

Bu arada yeni ipad'in kutusunun üzerinde sadece ipad yazıyor. Yani "the new" falan bile yok. Hatta kutuyu açınca "ulan acaba 1. nesil ipad mi kakaladılar bana?" diye düşünmedim değil :)

Ipad 3 özellikleri
Yeni bir telefon hattıyla uğraşmak istemediğim için 3G özelliği falan aramadım. Wi-fi oluyor olması bana yetti de arttı. Fiyat olarak uygun olduğu için de 16 GB'lık modelde karar kıldım. Eski bir Murphy kuralı derki harddisc ne kadar büyükse o kadar çabuk dolar :) Ee ben de kurala itaat ettim ve depolama kapasitesi anlamında minimal bir versiyon aldım.


Ipad 2 sahibiyken Ipad 3 alınır mı?
Kaba bir değerlendirme ile retina ekran dışında iki ipad arasında öyle aman aman bir fark yok. Tabii ki oturup sıralamak isterseniz yine de bir farklar listesi çıkacaktır ama her iki aleti de kullanmış bir son kullanıcı gözüyle diyebilirim ki ipad 2 varken gidip de ipad 3'e terfi etmenin pek makul bir tarafı yok.

Ama param çok sana mı soracağım derseniz buyrun alın derim :)

Ipad 3 fiyatı
Bazı teknoloji marketleri ile web siteleri zaman zaman çok çılgın fiyatlarla ipad satıyor. Ama bunlar genellikle tanıtım amaçlı olan ve stok sınırlarının çok ama çok az olduğu kampanyalar.

Bu sebeple sağdan soldan bu şekilde çok ucuza ipad alan bir arkadaşınızı duyup da boşu boşuna kafayı yemeyin. Normalde fiyatlar hemen her yerde 3 aşağı 5 yukarı aynı. Yine de almadan önce şöyle bir dolaşmakta fayda var.

Ben 16GB wi-fi modeli 1150 TL gibi bir rakama aldım.

Detaylı ipad yorumları sonraya :) Biraz kurcalayayım şu güzide aleti...

0 yorum:

Yorum Gönder