Pasta Amore Fantasia

Donatella Piatti'nin makarna kitabı "Pasta Amore Fantasia"yı bundan yıllar yıllar önce Amerika'ya gitmeden evvel almıştım. Zira makarna başta olmak üzere İtalyan mutfağına aşığım.

Kütüphanenin bir köşesine sıkışan kitabı geçen gün tesadüfen bulunca, okumaya başladım...

Signora Piatti'nin makyajsız Vincent oynayabilecek potansiyelinden midir bilemiyorum, ama kendisine karşı en ufak bir sempatim bir türlü olamamıştır.
Kitabı okuyunca ise nötr halim antisempatiye dönüşmekte gecikmedi.
Be kardeşim, el insan derler adama. Bir makarna kitabı yazıyorsun iki satır yararlı bilgi olmaz mı içinde?

Eğer yemek yapmak, yemek kültürü, makarnalar hakkında az da olsa bir bilginiz varsa bu kitap sizin için hiç bir anlam ifade etmeyecektir diye düşünüyorum.
Ne işe yarar bir tarif, ne enteresan bir bilgi, ne ilgi uyandırıcı bir fotoğraf. Ablamızın ucuz edebi tasvirlerinin bolca kullanıldığı sözüm ona "meşk" dolu bir kitap.

Bu aralar bolca Rick Stein izliyorum BBC'de (mesela tam şu an :). Uzak Doğu mutfağından aldığım ilhamlarla değişik makarnalar yapmak için sabırsızlanıyorum. Ama gelin ve de görün ki bu aralar işlerden mutfağa girmeye hiç fırsat yok! :(

Ankara Mahpusu'nun notu: 3/10

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

Yorum Gönder