Biscolata erkekleri Antep'ten!

"Biscolata", marka olarak süper bir bakış açısı yakalamış.
Çikolatayı çocukları hariç tutarsak en çok kim tüketiyor? Tabii ki kadınlar.

Marketlerde pedlerin yanlarına masum masum yerleştirilen çikolata kutularından belli zaten durum. :)

Biscolata da madem kadınlar tüketiyor eee o zaman reklamlarda da hedef kitle onlar olmalı düşüncesinden yola çıkarak, hem kaslı hem yakışıklı abileri reklamlara taşıdı.

İlk reklam serisinin ardından, ikincisi daha da etkileyici oldu. Biscolata Mood aşk, sağlık modları derken turnayı bence tam gözünden vurmuş oldu. Biscolata'nın mood reklam videoları herkesin gözünde, dilinde...

Çevremdeki pek çok insanın Biscolata'yı İtalya vs. tarzı menşeili bir marka sandığını fark edince şaşırmadım. Çünkü ilk başta ben de açıkçası yabancı bir marka olduğunu düşünmüştüm.


Ama bizim meşhur Biscolata erkekleri Gaziantepli Şölen Çikolata'nın eseri. Şölen, Ülker'in açtığı vizyondan hızlı ama dengeli adımlarla ilerleyen bir firma.

Ülker'de veyahut Şölen'de çalışmayı isterdim, ilginç bir tecrübe olacağı kesin.

0 yorum:

Yorum Gönder