Cratos Premium Hotel Kıbrıs

Uzun süredir gitmediğim Kıbrıs'a geçenlerde bir kaç günlüğüne de olsa gittim. Yine Girne tarafında kaldım. Geçen sene açılan Cratos Premium isimli bir otelde konakladım.

Sözüm ona "high-end" olarak konumlandırılmış bir otel. Sözüm ona diyorum çünkü "premium" sadece lafta kalmış.

Mimari açıdan büyük ve hantal bir otel. İçiyse süper rüküş dekore edilmiş. Haydi bunla kalsa iyi. Çalışanlar (tamam hepsi değil tabii ki, ama bir kısmı en azından) otelin iddia ettiği gibi premium bir hizmet kalitesiyle uzaktan yakından alakalı değil...

Yemekler sıradan... North Shield Pub başta olmak üzere içkiler anlamsız pahalı...

Kumarhane kısmına gelecek olursak. Kabul ediyorum, bildiğim, sevdiğim ya da iddialı olduğum bir alan değil bu. O yüzden pek yorum yapamam ama istatistiksel olarak baktığımda kazandırma oranı açısından bana pek iyi gibi gelmedi.

Özetle, otelcilik perspektifi açısından o fiyatları (sıradan bir odanın geceliği 375 TL) kesinlikle hak etmeyen "kıro"tos bir tesis.

Hepsinden kötüsü ise durmaksızın her yerde çalan Serdar Ortaç'lı Cratos şarkısıydı. Kabus gibiydi kabus...

Bu arada, Kıbrıs son gördüğüme göre (ki neredeyse beş altı sene olmuş vay anasını!) inanılmaz yapılaşmaya maruz kalmış. Umarım Kuşadası gibi bir yer olup çıkmaz ileride.

0 yorum:

Yorum Gönder