Ankara Mahpusu'nun Alış Veriş Listesi

Uzun zamandır kafamda olan bir şeydi bu aslında. Alış veriş yaparken hoşuma giden, detaylara verdiği önemle benim gönlümde taht kazanan markaları burada yazmak istiyordum. Her ne kadar alış verişi pek seven biri olmasam da, özellikle mutfak alış verişi yaparken içime sinen ürünler almaya özen göstermeyi seviyorum. Burada, benim beğenerek aldığım ürünlerle ilgili bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bakalım, belki de sürekli güncelediğim bir bölüm gibi olur ileride...

Ürün
Zeytinyağı
Tercih ettiğim marka
Zeytin İskelesi
Neden tercih ediyorum?
Kokusuyla, lezzetiyle oldukça başarılı bir zeytinyağı. Kapağı açıp da ciğerlerinize çektiğiniz koku buram buram zeytin kokuyor. Aslında yeni sayılacak zeytinyağı markalarından biri ama ilk
günden bayıldığım bir lezzet oldu.


Ürün
Bira
Tercih ettiğim marka
Tuborg Gold
Neden tercih ediyorum?
100% malttan yapılan, şeker ya da pirinç
kırığı katılmayan güzel bir bira. Daha fazla detay için Efes mi? Tuborg mu? yazım.


Ürün
Yumurta
Tercih ettiğim marka
Flotty
Neden tercih ediyorum?
Organik kervanındaki ürünlere hep biraz şüpheyle bakıyorum. Zira bu ülkede doğru düzgün organic ürün denetimi yapıldığında zerre kadar inanmıyorum. Ama Flotty’nin organic yumurtaları
gerçekten de normal yumurtalardan farklı. İçinin sarısının rengi, yumurtanın tadı hakikaten çok doğal geliyor bana.


Ürün
Bitki Çayı
Tercih ettiğim marka
Doğa
Neden tercih ediyorum?
“Doğadan” değil “Doğa”. Doğa çayları her yerde bulmak mümkün olmuyor ama içlerinde diğer bitkisel çaylarda olduğu gibi “aroma” olmuyor. Sadece bitki çayı, başka bir içerik koymuyorlar.


Ürün
Sıvı Sabun
Tercih ettiğim marka
Kırlangıç
Neden tercih ediyorum?
100% zeytinyağı Kırlangıç sabun gerçekten de el üzerinde harika bir his veriyor ve üstelik olabildiğince doğal bir ürün.


Ürün
Makarna
Tercih ettiğim marka
Barilla Tam Buğday
Neden tercih ediyorum?
Tam buğday makarna bulmak gerçekten de zor. Barilla’nın tam buğday serisi güzel bir ürün, ah biraz daha ucuz olsa bir de…


Ürün
Zeytin
Tercih ettiğim marka
Zertum
Neden tercih ediyorum?
İçinde katkı maddesi olmayan zeytin bulmak zor zanaat. Zertum ürünlerinde sadece zeytin, tuz ve zeytinyağı var. Gerçekten de lezzetli.

0 yorum:

Yorum Gönder