Ah o eski bayramlar

Eski bayramlarda ne olur biterdi pek bilmiyorum. Ya da daha doğrusu şöyle diyeyim, o özlemle anlatılan meşhur eski bayramları görmedim, tatmadım. Ama kendi çocukluk günlerimden anımsadığım bayramı bu bayram yaşayabildim ve bunun için de çok mutluyum! :)

Ben çocukken bayram demek uzaklardan birilerinin gelmesi ya da uzaklara gitmek demekti. Bu bayramda Ankara'dan başta Emrah olmak üzere sevdiğimiz arkadaşlarımız İstanbul'a yanımıza geldi.

Bayram demek birlikte zaman geçirmek demekti. Bu bayram hep beraber yemekler hazırladık, doyasıya yedik, içtik, bol bol oyun oynadık (Play Station oynamaktan parmaklar nasır tuttu mesela :). Kısacası zamanı paylaştık.

Bayram demek şanslı olmak demekti. Bu bayram şansa bakın ki Avrupa Basketbol Şampiyonası vardı. Bol bol basket maçı izleyip, heyecanlandık! :)

Bayram demek güzel vakit geçirmekti ve ben bu şeker bayramında sevdiğim insanlarla beraber gerçekten de güzel zaman geçirdim...

Yarın yeni bir iş günü, ne diyeyim bayramın güzel enerjisi daim olsun.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder