Türksat İşkencesi

Yıllardır kablo TV kullanıyorum... Niye?

Yanıtını ben de bilmiyorum. Öyle geldi, öyle gidiyor şeklinde bir durum. Zaten pek televizyon izlemediğimden fazlasını ya da azını kendime dert etmedim sanırım.

Kablo tv'yi yöneten Türksat tarafından çıldırma sürecine alınmamsa Ankara'daki aboneliğimi İstanbul'a taşımak istememle başladı. Halbu ki ADSL ve telefon hattımı kolaylıkla İstanbul'a transfer ettirebilmiştim. Türksat'taysa çağdışı bir mantıkla ne Internet üzerinden ne de call centre'dan böyle bir hizmet verilmiyor.

Call Centre'ları zaten tam bir kabus. Saatlerce ararsın kimse çıkmaz. Sonunda biri çıkar karşına, Türkçe konuşmaktan bir haber olur. Nihayetinde call centre'dan İstanbul'da işlem yaptırmak için bir adres aldıktan ve üşenmeden oralara kadar gittikten sonra "fake" bir adres verildiğini keşfettim!!!

"Gerçek" adreslerini bulduktan sonraysa eve servis gelmesini günlerce bekledim. Gelen servis elemanları apartmanın diğer kablolarını mahvedip gittikten sonra nihayet kablo tv ekranda göründü. Ama bu mesut yaşam kısa sürdü. İki güne kalmadan kablo tv yayını gidiverdi. "Muhteşem" call centre'ı arayıp da derman bulmak tahmin edersiniz ki mümkün olmadı.

Eğer kendinize eziyet çektirmek istemiyorsanız, kablo tv'den uzak durun. Ya da benim gibi delirin :)

0 yorum:

Yorum Gönder