Hastayım...

İstanbul'un lodosundan mıdır, Feride'den ayrı kaldığımdan mıdır bilemiyorum; daha düne kadar doğru düzgün hastalık yüzü görmemiş olan bendeniz yataktan daha yeni kurtuldum derken bir kez daha hasta oldum...

Ama bu sefer, bir öncekinden tecrübeliyim. Baktım ateş yine 39'lardan yukarı çıkıyor ve ayakta duracak durumda değilim attım kendimi hemen en yakın hastaneye.

Serum iğne derken iki üç saatte kendimi toparlayıp, eve döndüm. Ama geçen sefer hasta olduğumda Ankara'daydım, bu sefer İstanbul'da bir başıma evde yatmak zorunda kaldım.


Kılımı kıpırdatmaya mecalim olmadığından televizyonun karşısında uyuz uyuz yatmaktan başka bir şey yapamadım. Zaten televizyon izleyen bir adam değilim, ama gündüz saatleri televizyon hepten bomboşmuş. Resmen iki gün televizyon seyredince beynimin süngerleşmeye başladığını hissettim... Güç bela kalkıp bu post'u yazıyorum şu an, sırf yataktan ve televizyondan birazcık olsun uzak durayım diye. Umarım yarın ayağa kalkacak hale gelirim...

2 yorum:

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Canim cok gecmis olsun

Ankara Mahpusu dedi ki...

Teşekkürler :)

Yorum Gönder