Lucca İstanbul

Lucca, Akdeniz esintisi taşıyan Amerikan formatında bir restorant-cafe. Ben gündüz gitmedim, ama gündüz daha çok cafe modundaymış. Akşamsa bar ve restorant konsepti ön planda...

Lucca'nın bence en önemli özelliği lokasyon. Bebek'te güzel bir konumda. Bunun ötesinde, açıkçası piyasa bir mekan. Göğsü, dudağı vs. neşter yüzü görmüş ablalar, kravatsız takım elbise giyen bıçkın amcalar süzüm süzüm süzülüyorlar Lucca'da...


Uzun tahta masalar, aslında sıcak bir ortam yaratmış. Ama yüksek müzik altında muhabbet etmek zordu. Ancak içki kadehlerini alıp sokağa kendimizi atınca konuşabildik...

Yediğim Angus steak de, ara sıcaklar da aperatifler de vasatın pek üzerinde değildi... Ne menü, ne de yediklerim beni pek tatmin etmedi açıçası. Gerçi okuduğum ve duyduğum yorumlar, yemek için Lucca'ya gidilecekse akşam ya da gece yerine daha sakin saatlerin seçilmesi şeklindeydi, ki ben oldukça yoğun saatlerde oradaydım.

Servisten pek memnun kaldım diyemem. Tapas konusunda iddialılarmış ama tadma şansım olmadı. Şarap konusunda pek bilgili olmayan garsonlar, servis boyunca sağımıza solumuza çarpmakla kalmadı üzerimize yemek dahi döktüler.

Özetin özeti, bence fiyat-performans olarak gayet vasat olan bir mekan. Görülmek ve görmek isteyenler için daha cazip...

Unutmadan, dedikodu şeklinde son bir not.. :) Mekanın sahibi Cem Mirap hakkında gürültü kirliliği yarattığı gerekçesiyle dava açılmış...

Lucca İstanbul Restorant Cafe

Adres: Cevdet Paşa Caddesi 51/B
Bebek, İstanbul
Telefon: 212 257 1 255

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

0 yorum:

Yorum Gönder