Pizzeria Trio Beyoğlu

Taksim'den eve giderken eğer canım şöyle bir kalabalığa karışmak isterse Sıra Selviler yerine İstiklal Caddesi'ne sapıyorum. Sonra ileriden sol yapıp tekrar Sıra Selviler'e çıkıyorum. İşte bu benim klasik rotada yürüyüp giderken, karşımıza ansızın şirin bir pizzacı çıkıveriyor: Pizzeria Trio.

Billurcu Sokak'ın insanı hafiften ürperten havasına inat Trio'nun İtalyan konseptiyle uyumlu, sevimli mi sevimli bir hali var. İtalyan usulü kırmız-beyaz ekoseli masa örtüleriyle, dekoruyla tam bir İtalyan restorantı havasında.

Bir iki sefer önünden geçip de ilgimi çekince doğuştan bir pizza canavarı olarak Trio'yu denemeye mecbur kaldım! :)


Daha oturur oturmaz pizza siparişimi verdim. Mekan oldukça tenha olduğundan rahat rahat sağı solu inceleme fırsatı buldum. Güzel, insana pozitif enerji veren bir mekan yaratmışlar. Hele masalarla bütünleşmiş taş fırın gerçekten de çok samimi ve huzur dolu bir ortam sağlıyor.

Pizzanın hamuru ve üst malzemesi oldukça başarılı. Ne yazık ki aynı şeyi mozzarella için söyleyemeyeceğim. Gerçi Trio'nun suçu değil, ama zaten Türkiye'de güzel mozzarella bulmak imkansıza yakın. Manda sütü bulmanın güç olduğu bir memlekette haliyle düzgün mozzarella da yok.


Pizzeria Trio'da pizzalar 15 ila 20 TL arasında değişiyor. Hayatımın en iyi pizzasını yediğimi söyleyemem ama Beyoğlu'nun sapa bir sokağında şirin bir İtalyan restorantı bulmak fena bir duygu değil.

Pizzeria Trio
Adres: Sıraselviler Caddesi Billurcu Sokak No. 5
Taksim Beyoğlu İstanbul

Telefon: 212 252 4 444

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

0 yorum:

Yorum Gönder