Mikla, White Mill Cafe, Yekta, Go Mongo

Bu aralar yemek yediğim ama fotoğraflamaya fırsat bulamadığım mekanlara ilişkin kısa kısa gözlemlerim...

Mikla
Mehmet Gürs'ün The Marmara Pera Oteli'nin terasına kurulu meşhur restorantına geçenlerde gittim... Muhteşem Haliç manzarası tam karşıdayken içki içmek gerçekten de baş döndürücü bir güzellikti. Ayakta olmamıza karşın, yorgunluğu bile hissetmeden bir saat civarında manzaraya doyduktan sonra karnımızı da doyurmak için içeri geçtik. Feride de ben de balık sipariş ettik. Biliyorum, yine cimriliğin kabardı diyeceksiniz ama fiyat/performans olarak bence yemekler tatmin edici değildi. Yemek için bir daha Mikla'ya gideceğimi sanmam ama manzaradan otlanmak için kesinlikle evet! :)

Adres: The Marmara Pera Meşrutiyet Caddesi 167/185
Beyoğlu, İstanbul
Telefon: 212 293 5 656

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

White Mill Cafe
Cihangir'i gün be gün keşfediyorum... Geçerken görüp pek de dikkatimi çekmemiş bir yer olan White Mill Cafe'ye tesadüfen girdim. Meğerse, arka tarafta harika bir bahçesi varmış. Malum havalarda süper gidiyor. Açık havada, o sevimli ortamda olmak harikaydı. Yemek yemekten ziyade içtim gerçi ama White Mill'i daha doğrusu bahçesini çok beğendim. :)

Adres: Susam Sokak No:13 Cihangir
Beyoğlu 34433 İstanbul
Telefon:212 292 2 895 - 96

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

Yekta Restaurant
Maçka'da tarihi bir binanın giriş katında meşhur Yekta. Meşhur diyorum çünkü pek çok arkadaşım övgüyle bahsetmişti buradan.

Biftek sipariş ettim. Hem istediğim gibi pişmemişti biftek, hem de standart yemek bıçağıyla servis etmekte bir sakınca görmediler. Üstelik, pek aksi garsonları var. Yemek mi servis ediyorlar adam mı dövecekler belli değil. Bir daha Yekta'da yemek mi? Tövbe!

Adres: Valikonağı Caddesi Süleyman Nazif Sokak
No: 39 Kat: 1 Meşrutiyet Mahallesi Nişantaşı İstanbul
Telefon: 212 296 1 112

Ankara Mahpusu'nun notu: 5/10

Go Mongo
Moğol barbeküsü, tıpkı Kore barbeküsü gibi marka olmuş bir yemek değeri... İstinye Park'taki Go Mongo'da zamansızlıktan barbekü yerine salata yedim. Hem pahalı, hem de rezil bir salataydı. Sadece salata yediğim için çok bir yorum yapmak istemiyorum. Ama pahalı ve kötü salata yapan bir mekana açıkçası bir daha gidesim de pek gelmiyor... Huysuz muyum ne bugün? :)

Adres: İstinye Park AVM, İstinye, İstanbul
Telefon: 212 345 5 888

0 yorum:

Yorum Gönder