Dükkan Burger

Emre Mermer, Dükkan Kasap ve Dükkan Steakhouse ile kasap ve restorant konseptlerini başarıyla Türkiye'ye taşımıştı... Geçen gün Tünel'de Feride ile yürürken bir de baktım ki Dükkan Burger diye bir mekan var karşımızda.


Tahmin ettiğim gibi, Emre Bey (kardeşiyle beraber) bu sefer işmodeli hamburger odaklı olan yeni bir konsept yaratmış. Dükkan Burger, kısa sürede 10 şubeye ulaşmış.
Mekanın ambiyansı hoşuma gitti. Temiz ama salaş kombinasyonu her zaman severim zira...

Feride'yle beraber hamburger sipariş ettik -zaten hamburger dışında pek bir şey yok menüde. :) Yanına da patates kızartması ve minik sosis söyledik. Öncelikle, servis oldukça yavaş. Belki bize öyle denk geldi bilemiyorum, ama oldukça bekledik sonuç olarak.


Patates kızartması çok başarılıydı. Fazla yağlı ve tuzlu değildi. Nar gibi de kızarmıştı. Sosis de gerçekten çok lezzetliydi. Rezene biraz ağır bir tad vermiş, ama yine de çok beğendik.


Gelelim esas konuya yani hamburgerlere... Açıkçası, köftesi gerçekten lezzetliydi. Köftelerin etleri İzmit'teki kendi çiftliklerinde yetiştirilen genç sığırlar hazırlanıyormuş. Tek çekimlik kıymadan hazırlanan köftenin güzelliğine, ekmek açıkçası pek gitmemiş. Ekmeği de kendileri yapıyormuş, lakin bana hamburgerden ziyade sandviç ekmeği tadı verdi.

Köfte güzel olsa da gel gelelim ki yediğim burger bana genel olarak güzel bir hamburger tadı vermedi. Kıyaslamak gerekirse, yine "gurme" hamburger yapan Num Num veya Butcha'da çok daha lezzetli hamburger yedim.

Fiyatlar tabii normal bir hamburgerden yüksek. 13,5 ile 15,5 TL arasında değişiyor. Dükkan Burger'da satılan hamburgerleri Burger King, McDonalds' gibi fast-food zincirlerindeki hamburgerle ne fiyat, ne de kalite açısından kıyaslamamak lazım. Fakat açık konuşmak lazım. Bence bu haliyle Dükkan'ın hamburgerleri bu paraya pek değmez bence.

Son bir not. Dükkan'da tüm burgerlar orta (medium) olarak pişiriliyor. Etin biraz daha sulu kaldığı bu pişirme yöntemini ben şahsen daha çok seviyorum, ama eğer sevmiyorsanız garsonunuzu köftenin iyi pişmesi için uyarmayı ihmal etmeyin.

Dükkan Burger Tünel
Adres: İstiklal Caddesi Şahkulu Mah. No: 261
Tünel, Beyoğlu İstanbul
Telefon:  212 252 9 191

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

0 yorum:

Yorum Gönder