Nu Noodle Cihangir

Hazır haftasonuyken ve birazcık olsun fırsat bulmuşken, uzun süredir yapamadığımı yapıp yeni bir mekan tanıtayım istedim.

Efendim malumunuz, eşekler gibi çalışıp eve gecenin kör saatlerinde dönmek zorunda kaldığım için evde yemek pişirmeye pek vaktim ve de isteğim olmuyor. Diğer taraftan da, yeni muhitim Cihangir'de acep ne yenir burada konulu araştırmalarım pek güzel sonuçlar vermiyor. Bu durumun bir diğer örneği Nu Noodle oldu.


İsminden menkul mekanımız noodle satıyor. Çorba ve börekleri de var ama bunlar da noodle'lı. Kısacası olayları tamamen noodle üzerine kurgulu durumda.

Önce noodle'unuzu seçiyorsunuz. İsteyene normal noodle, isteyene ise ramen, udon gibi değişik noodle opsiyonları var. Standart olarak noodle'u havuç, beyaz lahana, soya filizi ve yeşil soğan ile hazırlıyorlar. İlave malzeme isterseniz bunu belirtiyorsunuz. Ki bence bu ilave malzemeleri biraz daha ucuz tutsalarmış gönlümün sultanı olurlarmış. Son olaraksa, istediğiniz sosu seçiyorsunuz. Böylece çekik gözlü amcalar hooop diye noodle'ınızı hazırlamaya başlıyor.


Seçeceğiniz malzemeye göre fiyatlar değişiyor doğal olarak, ama ortalama olarak 10 ila 20 TL arasında değişiyor diyebiliriz noodle fiyatı. Çorba  7,90 TL ve börekse 6,90 TL. Eh, benim gibi cimri bir Ankaralı için biraz yüksek ama sonuçta Cihangir işte...


Mekan oldukça küçük... Kalabalık zamanlarda kucak kucak oturarak yemek gerekebilir. Bir de, ben denemedim ama paket servisleri biraz arızalı olabiliyor diye duydum sağdan ve de soldan.

Ne yazık ki ne lezzet olarak, ne de işletmecilerin "işletme anlayışı" olarak Nu Noodle'ı kesinlikle ama kesinlikle önermiyorum. Şahsi değerlendirmem şu yönde: kötü noodle yemek ya da kötü işletmecilik anlayışını bire bir tecrübe etmek istiyorsanız buyrun gidin, ama aksi takdirde yakınında uzağından geçmeyin diyorum...

Nu Noodle
Adres: Sıraselviler Cad. No: 60
Cihangir Beyoğlu İstanbul

Telefon: 212 244 8 899

Ankara Mahpusu'nun notu: 3/10


Mühim not: Bu mekan için çeşitli arkadaşlardan olumlu olmayan yorumlar geldi. Mekanın sahibi kişi de pek de uygun sayılmayacak şekilde bu yorumlardan rahatsız olduğunu bana yazıp duruyor. Bu nedenle isimsiz gönderilen yorumları buradan çıkarttım. Ama sanırım bu durum bile mekan sahibinin mantalitesi hakkında size fikir veriyor. Yorum sizin...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey guys, unfortunately can not say anything positiv about this place,
My luck - I ate some ramen noodle with shrimp at my last trip to Istanbul, same 2 hours late I had my flight back home. 30.mins after the plane took off I had to puke. I had a real bad flight and went directly to to the airport hospital in NYC. I had a sea food poisoning and high temperature for 2 days. I would suggest this place to anyone. They should make better food controls to this places where they sell seafood. So Nunoodle is NO NO Noodle. Mind it... Edward Karmer

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Berna dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ELA GONCAGÜL dedi ki...

ben aynı fikirde değilim sizinle afiyetle yiyoruz walla :)))ayrıca İstanbul içinde yediğim en iyi noodle'ı yapıyorlar.

Yorum Gönder