İstanbul İstanbul

Adı kendinden menkul Ankara Mahpusu olarak Ankara denen yerden hem nefret ettim, hem de sevdim... Peki niye di'li geçmiş zamanda yazdım bu aşk-nefret ilişkisini? Zira, bu satırların yazarı huzursuz insan, İstanbul'dan gelen cazip bir iş teklifi neticesinde bavulunu yedi tepeli şehre gitmek üzere toplamış durumda...

Ah ah, bu hayat böyle bir şey işte... Ankara, Ankara deyip dur, ardından New York, Londra derken gez dolaş dünyayı, sonra doğdun kente geri dön, tam "evet artık burada uzun süre kalıyorum" derken al pılını ve de pırtını tekrar yollara düş... Kısacası, Ankara benim için bir kez daha geçmiş zaman ekiyle anılır hala geldi...

Internet'ten bulduğum minik bir daireyi az önce tuttum. Ankara Mahpusu olarak artık Cihangir diyarından sesleneceğim sana ey aziz okur...

3 yorum:

Choti dedi ki...

Demek siz de İstanbullu oluyorsunuz en sonunda...güzel şehir İstanbul...umarım sizin için de hayırlısı olur...Şimdiden 'Hoşgeldiniz' diyelim :)

Ankara Mahpusu dedi ki...

hoşbulduk :)

lifegoeson dedi ki...

ankara mahpusu ,bu garip olmuş bak ;şimdi yeni bir blog gerek istanbullu olan,herşey gönlünce olsun.ankara bence türkiye gibi hiçbir şey tam değil bir türlü alışamazsın düzensiz düzenine ;üstelik insanlar travmatik derecede ciddidir ama ayrılsam bende özlerim heralde ...
istanbul maceralarını bekliyoruz,bol şans

Yorum Gönder