A Team (A Takımı)

Hollywood bit pazarına nur yağdırmaya devam ediyor. Eskilerden bir proje daha tekrar beyaz perdeye uyarlanmış durumda...


1983 ile 87 arasında beş sezon çekilmiş olan A Takımı dizisini ufak bir çocukken pek severdim. Temel kurgusu, olaylar vesaire saçmaydı ama sonuçta güzeldi işte oturup izlemek. Bu gazla, A Takımı'nın yeni versiyonunu da izleyeyim dedim.

Albay Hannibal rolünde beni şaşırtan bir isim, Liam Neeson var. Teğmen Peck rolünde Bradley Cooper, onbaşı BA Baracus rolünde Quinton 'Rampage' Jackson ve çatlak pilot yüzbaşı Murdock rolünde ise Sharlto Copley var. Bu yeni A Takımı ekibini sevenler de var, sevmeyenler de... Açıkçası, ben biraz sevmeyenler tararfındayım. Yaşlandım mıdır nedir bilmiyorum, eski ekibin samimi havasını bu yenilerde bulamadım...


A Takımı filmi, dizinin aksine ekibin paralı asker olarak çalıştığı dönemi değil o hale nasıl geldiklerini anlatıyor. Batman Begins'le beraber bu başlangıç hikayeleri pek moda oldu zaten..

Film, bana gayet uzun ve sıkıcı geldi. Abartılarla dolu aksiyon sahneleri, saçma replikler. Tamam eski A Takımı da böyle sayılabilir ama yine de kendisine has bir tadı vardı...

A Team'in devamının geleceği %100, bakalım o nasıl olacak...

Ankara Mahpusu'nun notu: 5/10

0 yorum:

Yorum Gönder