Nayır Öykü Serter Nolamaz!

Vah demek istiyorum... Yetmiyor, bir kaç kez daha vaaaah, vaaaah demek istiyorum.

Demek kaderde Hacettepe'nin efsanesi, bir dönemin popüler yarışma programlarının vazgeçilmez sunucusu Öykü Serter'i TRT ekranında futbol programı sunucusu olarak görmek de varmış.

Geçen gece elimde kumanda televizyonun altını üstüne getirirken birden tanıdık bir ses duydum. Üstelik köhne TRT dekorunda ve daha da üstesi bir futbol programında. Bir de baktım ki Öykü Serter karşımda. Yaşlanıp ışıltısı azalmış olduğuna mı, o tatlı sesiyle kendisine bile yabancı geldiğine adım gibi emin olduğum "Peki hocam Giresunspor bu hafta bıdı bıdı..." diyen haline mi üzüleyim bilemedim.


Ha yanlış anlaşılmasın. Hiç bir zaman Öykü Serter hayranı falan değildim. Sunduğu programları izlemişliğim dahi yok... Ama bir zamanlar bambaşka bir Öykü Serter imajı varken, şimdi TRT'de 1. Lig (yahu bildiğimiz 2. lig işte, gerçek 1. lig "süper" yapılıverince bit pazarı nurlanmış sadece) futbol programı sunan bir insana üzülmenin doğal refleksi benimkisi... Ya da bir başka deyişle, insan sermayesindeki "downgrade"e isyan...

Her şeyin üstüne tuz biber eken son detay ise, Öykü'nün saçı ve kıyafeti oldu. Pek dokunaklı, pek acıklı... Vah Öykü'cüm vah. Nayır, bu Öykü Serter nolamaz!

3 yorum:

lifegoeson dedi ki...

harbi çok ironik olmuş iyi görmemisim gözlerim dolardı.köpek ısırdıktan sonra abla iflah olmadı :(

Şule dedi ki...

Hayır yaa öyküyü böyle görmemeliydim, napmış kendisine :(

Adsız dedi ki...

ulan ne yapmis. tas gibi hatun iste. tamam futbol programi sunmasi siritiyor, egreti duruyor ama olsun. kiligina kiyafetine laf edicek ne var. hala tas gibi iste. futbol seyircisi lumpene mini etekli boyle bir hatun izlemekten daha keyifli ne olabilir. birakin sunsun abla 2. ligi. zaten yasi basi ilerlemis, hicbisey yerinde kalmiyor tabi. simdi yeni yetme bir suru hatun var. elbette bu ablanin eskiden yaptigi islerin yeni sahipleri var. abla da buna razi olacak mecburen. kaldi ki, dedigim gibi, abla hala tas gibi. daha 10 sene bu piyasada is yapar.

Yorum Gönder