FIBA 2010 İkinci Tur Tahminlerim

Grup maçları tamamlandı ve çeyrek final eleme (ikinci tur) maçları kapıda. İşte tahminlerim:

Sırbistan - Hırvatistan
Hırvatların pota altı zayıflığı en büyük sorunları. Sırbistan alır diyorum.

İspanya - Yunanistan
Her ne kadar İspanyollar şu ana kadar potansiyellerine yakın bir oyun ortaya koyamamışlar da olsa atletik kapasite üstünlükleri ile maçı alırlar.

Slovenya - Avustralya
Başa baş geçme ihtimali yüksek bir maç. Slovenya yine de bir adım önde görünüyor bana göre.

Türkiye - Fransa
Fransa, tıpkı italya gibi eski parlak günlerinden uzakta. Grupta da dengesiz bir profil çizdiler. Güçlü İspanya'yı yenerken Yeni Zelanda'ya farklı yenildiler. Yeni Zelanda çıksa bizim için daha güzel olurdu ama Fransızları da yenecek güçteyiz. Bence, TÜRKİYE maçı alır! :)

Angola - Amerika Birleşik Devletleri
Angola'ya bu maçta pek şans tanımıyorum. Amerika olayı farkla bitirir...

Rusya - Yeni Zelanda
Yeni Zelanda sürpriz bir çıkış yakalamış olmasına karşın Rusya'ya karşı kazanacak güçten uzak bence.

Litvanya - Çin
Türkiye ve Amerika ile birlikte bir yenilgisiz takım unvanını paylaşan Litvanya, Çin'i geçmekte normal şartlarda pek zorlanmayacaktır...

Arjantin - Brezilya
İki Latin Amerika ülkesi arasındaki mücadele'de gülen taraf Brezilya olacak diye düşünüyorum. Arjantin her ne kadar iyi bir kadroya sahip olsa da, Brezilya'nın oyun temposu daha etkili ve Arjantin ekibi oldukça yaşlı.

0 yorum:

Yorum Gönder