The Expendables

Sylvester Stallone abimizin son filmi The Expendables vizyona girdi. Film, klasik bir aksiyon filmi olduğunu 100 km öteden belli ediyordu, ama benim ilgimi çeken kadrosu olmuştu.

Sylvester'ın yanı sıra Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Mickey Rourke, Bruce Willis ve Arnold Schwarzenegger gibi her biri nevi şahsına münhasır abilerden müteşekkil bir kadrodan bahsediyorum. Tabii hepsi yaşlanmış doğal olarak. Ama en büyük çöküş açık ara Arnold'da. Yürüyen enkaz gibiydi...


Bu kadar çok "ağır abi"nin olduğu bir filmde, doğal olarak hemen hepsinin rolleri küçük küçük sahnelerden ibaret. Ama yine de herbirini aynı film içerisinde görmek değişik...

Film nasıldı diye soracak olursanız, büyük bütçeli bir B filmi diyebilirim. Çok beklentiyle gidilmeyecek, vurdusu kırdısı bol, klişelerle örülü, basit bir film...

Ankara Mahpusu'nun notu: 4/10

3 yorum:

emrah dedi ki...

"Bu kadar çoksTabii doğal olarak bu ağır abilerin toplamdaki rolleri küçük küçük sahneler. "

yorumsuz:)

Oburcan dedi ki...

Sly ve Arny için en unutamadığım sahne Arny'nin İkizler(Twins) filmindeydi. Adadan şehre gelip billboardlarda ,sanırım Rambo afişiydi,afişleri görüp , kollarını karşılaştırarak alaycı bir hareket yapması unutulmazdı.Gün oldu ,devran döndü , abiler aynı filmde de oynadılar. Kendi adıma , Arnold'un çöküş halini görmek istemem doğrusu. Zihnimde Terminator olarak kalmasını tercih ederim.

Ankara Mahpusu dedi ki...

Emrah- tam bir iş çıktı yazıyı yazarken, "post"a basıp çıkmak zorunda kaldım :)

Oburcan- Sorma, sorma... Ben de Arnold'ın aklımda Terminator'deki, Total Recall'deki, Red Heat'deki halleriyle kalmasını isterdim. Keşke görmeseydim o "yürüyemeyen dahi" halini :)

Yorum Gönder