Ciğerci Bahattin Mersin

Ciğerciler Mersin'de oldukça yaygın. Sordum soruşturdum iki yer önerdiler: Ciğerci Apo ile Ciğerci Bahattin. Biraz daha sorunca, Ciğerci Bahattin Apo'dan daha iyidir bilgisine ulaştım...

Mersin'de üç tane şubesi var Bahattin'in. Ben Pozcu'daki şubelerine gittim. Kahvaltı sonrası olduğu için çok aç değildim ve haliyle yarım porsiyon ciğer şiş istedim ve önüme beş şiş ciğer geldi.


Normalde pek ciğer seven biri değilim. Ama Bahattin'de yediğim ciğer şişlerde, normalde beni rahatsız eden o ciğer tadını almadım. Üstelik ne fazla kurutmuşlar ciğer, ne de aşırı yağlı. Mesela, Ankara'da Emek'teki Ciğer 52'de ciğer şiş genelde çok yağlı gelir. Zaten bol yağ, klasik aşçı hilesidir. Müşterinin damağından gizlemek istediğin bir şey olursa bolca hayvansal yağ kullan, hele bir de mangalsa oh ne ala.


Ciğerin yanında gelen yeşillikler, sıradan. Herhangi bir değişik yanları yok. Ciğerci Bahattin'de ciğer şişin yanı sıra Adana, kuzu şiş, tavuk şiş, yürek şiş vs. de yapılıyor...

Ben yarım porsiyon ciğer şiş ve bir ayran için 8 TL ödedim.

Açıkçası, kötü bir ciğer yemedim ama öyle övüldüğü kadar sıradışı bir lezzet de sunulmuyor...

Ciğerci Bahattin
Adres: Yoğurt Pazar - Pozcu - Mezitli, Mersin
Telefon: 324 327 5 626 - 233 4 271 - 358 1 310

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yanlışınız var apo bahattinin abisi ve ustası dır apo daha iyidir

Yorum Gönder