Inception


Portföyünde Memento, Batman Begins ve The Prestige gibi filmler bulunan Christopher Nolan abimizin yeni filmi tabii ki de merak edilir. Bu hissiyatlar içerisinde yaklaşık 2 haftadır Inception'a gitmeyi bekliyordum. Bekledim çünkü ya benim programım uymadı ya Feride'nin ya da filmi beraber izleyeceğimiz güzide Osman'ın. Sonunda filmi geçen gün nihayet izledik.

Klasik Hollywood filmlerinden artık fenalık geçirmiş bir yurdum insanı olarak, konu açısından farklı bir şeyler yapmaya çalışan filmleri artık daha çok takdir ediyorum. Her ne kadar bir takım klişeler, mantık hatalar vs. barındırsa da Inception, yaratıcı olmaya çalışan, seyir keyfi yüksek güzel bir film olmuş.

Leonardo abimizin yanında Ken Watanabe ve Tom Hardy gibi sağlam oyuncuların yer alması filme ayrı bir kalite katmış.

Bu arada, filmin konusu hakkında tek kelime etmedim. Tamamen bilinçli olarak. Bu tarz filmleri, konu ve film hakkında sıfır bilgiyle izlemek en güzeli bence...

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

0 yorum:

Yorum Gönder