Wordle - Sözcük Bulutu Yaratın! :)

Sözcük bulutları (word clouds) deyince benim aklıma web sitelerindeki kategori sınıfları geliyor... Hani bir siteye girersiniz de o sitede en çok geçen anahtar sözcüklerden sözcük tekrarına göre oluşturulan kelime yığınları.

Kendi gireceğiniz metinlere ya da web sitesi adreslerin göre eğlenceli sözcük bulutları yaratmaya ne dersiniz? Ben olsam “evet” derim! :)


Wordle sadece ve sadece bu işi yapan bir site. Wordle’ın sitesine girince “create” seçeneğine tıklamanız yeterli. Sonrasında ister kendiniz bir metin girin ya da bir yerlerden copy+paste edin, isterseniz de bir web sitesinin adresine girin. Sonrasında istediğiniz bir iki seçeneğe basıverin ve hoooop karşınızda sözcük bulutunuz.

Wordle, sırf eğlenmek için bile harika bir site.

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eğlenceli oluyor bu tip şeyler, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

ben yapamadım bana yardımcı olur musunuz

Yorum Gönder