Emek Köftecisi

Uzun zamandır gözüm takılıyordu Emek Köftecisi'nin mor ışıklandırmalı tabelasına. Üstelik, baba oğul mekanı işleten Murat ve Adnan Yılmaz, Emek semtinin en eski esnaflarındanmış. Böylece, uğrayıverdim Emek Köftecisi'ne bir akşam üstü.


Klasik bir mahalle köftecisi. Bu sebeple, olağanüstü bir ambiyans beklememek lazım. Aslında benim bulamadığım o tarz bir ortamdan ziyade sıcak bir esnaf ya da mahalle lokantası havasının olmamasıydı. Kim bilir belki de onlar için zor bir günde oradaydım, bilemiyorum...


Tabii hemen verdik köfte siparişini. Köfteyi hem ekmek arası, hem de tabakta servis olmak üzere iki porsiyon yedim.


Açıkçası, köftenin çok değişik bir özelliği yok. Emek Köftecisi, pahalı olmayan ama fiyatına göre kalitesi ve temizliği yerinde olan vasat bir köfteci. Bu köfte için başka semtten kalkıp Emek'e gelmenin anlamı yok. Ama bu civardaysanız ve uygun fiyatla bir şeyler yemek isteyen bir öğrenci falansanız, düşünülebilecek bir alternatif olabilir...

Emek Köftecisi
Adres: 68. Sokak (8. Cadde'yi kesiyor)
Emek Ankara

Ankara Mahpusu'nun notu: 5/10

0 yorum:

Yorum Gönder