NBA Playoff'ları 2010

Son beş altı sezondur NBA'i pek fazla takip ettiğimi söyleyemem... Kim ne derse desin NBA'in Micheal Jordan'lı, Charles Barkley'li, Scottie Pippen'lı, Hakeem Olajuwon'lu, Clyde Drexler'lı, Reggie Miller'lı, Karl Malone'lu ve hatta Dennis Rodman'lı efsane bir kadrosu vardı ve bu adamları basketbol oynarken izlemek çok keyifliydi. Bu amcalar aktif basketbolu bıraktıktan sonra NBA'i o eski tadı tuzu kalmaz oldu, en azından benim için...


Ancak, bu sezon tekrar NBA maçlarını takip eder buldum kendimi. Benim takip etmediğim dönem içerisinde yavaş yavaş NBA yeni "efsanelerini" yaratmaya başlamış... Kobe Bryant, Lebron James, Carmelo Anthony, Kevin Durant gibi yeni yıldızlar gerçekten de insana maç izlettiriyor... Ama yine de hala oturup bir maçı baştan sona izleyemiyorum, sıkılıyorum! :-)

Playoff serisinin ilk eşleşmelerinde Lakers, Oklama Thunders maçları gerçekten de keyifli geçti. Lakers 1 sayı farklı kazanabildiği son maçı kaybetseydi Thunders bir sürpriz yapıp Los Angeles takımını eleyebilirdi bile...

Konferans yarı finallerinde ise benim pek beklemediğim sonuçlar alındı... Lakers, Utah karşısında tahmin edildiği gibi önde (2-0) ama açıkçası ben daha az direnç gösterecek bir Utah bekliyordum. Doğu Konferansı'nda ise Cleveland'ın Boston karşısında çok daha etkili oynacağını umuyordum. Seride 1-1 eşitlik olsa da şu anki performansa göre Boston bir adım önde görünüyor.

Doğu Konferansı'nın diğer yarı final mücadelesinde Orlando, Atlanta karşısında 1-0 önde ve benim buradaki favorim Orlando. Batı'nın diğer yarı finalinde ise Phoenix, San Antonio'a karşı 1-0 önde olmasın karşın, oradaki favorim ise San Antonio.

3 yorum:

emrah dedi ki...

eee ben sana guzel 1 nba gecesi yasattim diye dusunuyorum nba 2k'da :D
ps: daha onceleri filan gecelim, son maclara bakalim :)

Ankara Mahpusu dedi ki...

ha'di oradan! :)

emrah dedi ki...

gorduk bu gecede :D

Yorum Gönder