NBA Final Serisi 2010

NBA Playoff Konferans Finalleri yorumumunda aynen şöyle yazmışım: "Batı Finali'nde Lakers, Phonex'e nal toplatır diye düşünüyorum. Doğu'da ise Orlando, Boston eşleşmesinde gülen taraf Boston olur derim."

Övünmek gibi olmasın, daha önceki NBA playoff tahminlerimin de neredeyse tamamı doğru çıkmıştı... :)

NBA final serisi için favorim aylar öncesinden Lakers olmuştu. Hala da öyle... Zira, Kobe Bryant denen adam insan gibi oynamıyor. Potayı gördüğü yerden çakıyor ve gönderdikleri tıkır tıkır giriyor. Hakikatten inanılmaz basketler atıyor, öyle böyle değil...

Phonex serisinin son maçını izledim. Bir kez daha Kobe'u tanımlayacak sözcük olmadığına kanaat getirdim. Eh be kardeşim sen insan mısın? O nasıl bir oyun öyle...


Kobe bu kadar formda olursa Boston hiç bir şekilde Lakers karşısında tutunamaz. Rondo ne kadar yüksek performansla oynarsa oynasın Kobe alır götürür finali...


Bu arada, Fenerbahçe - Efes arasında oynanan Türkiye Playoff Finallerine de göz atıyorum. Nihayet final maçları ücretsiz bir kanalda (Sky Türk) veriliyor... Ama ne yazık ki maçların pek tadı tuzu yok. Skor açısından zaman zaman heyecan var kabul, ama maçların geneli pek bir vasat.

İki takımda da heyecan az, seyirciler ruhsuz... Tamam, NBA ayarında mücadele beklemiyorum ama Türk basketbolu derin bir inişte. Umarım Türkiye'de yapılacak olan 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası bu gidişiatı birazcık olsun değiştirir...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bende hep değişik bir takım artık şampiyon olsun istemiştim.yine olmadı.boston 4-3 alır.ümit

Ankara Mahpusu dedi ki...

Ümit, yazı yanıltmasın ben de LA taraftarı değilim ve farklı bir takım kazansa bence de güzel olurdu... Ama Boston yerine daha enteresan bir takım final oynasa daha çok sürpriz olurdu diye düşünüyorum.

emrah dedi ki...

lakers ile basa cikabilecek takim boston'dur ama bu sene kobe ve ekibi sampiyon olurlar... 4-2 lakers alir bence... fenerbahce'de 4-2 ile isi bitirir...

not: tahminleriniz pek guzel sayin ankara mahpusu ama ayni basari nba 2k'de de bekliyoruz :D

emrah dedi ki...

ee fener'i bildik :) sira lakers'da :P

Adsız dedi ki...

bostonnnnn !!

Yorum Gönder