I Love You Phillip Morris

Olaya pat diye gireceğim ama  sırf Jim Carrey ile Ewan McGregor'ı öpüşürken görmek için bile bu filmi izlemeye değer! :-)

Hayatı palavra Steven Russell karakterini Jim Carrey'nin ve Russell'in hücre arkadaşı ve sevgilisi Phillip Morris rolünü ise Ewan McGregor'ın oynadığı film, gerçekten de ilginç bir konuya sahip. Burada daha fazlasını anlatıp merakınızı zedelemek istemediğim için susuyorum... Tıp! :)


I Love You Phillip Morris'de tarz olarak dram/komedi unsurlarının harmanlandığı masalımsı bir stil kullanılmış.

Jim Carrey çizgifilm karakterlerinin mimiklerini ve jestlerini anımsatan performansı ile bizleri eski günlerine götürüyor. Kendisi gıcık, oyunculuğu muhteşem abimiz Ewan McGregor her zaman ki süper bir performans sergilemiş.

Konu enteresan, oyunculuklar güzel; yani bu filmi sevmiş olmam gerek. Ama kendimi zorluyorum, zorluyorum ve bir daha zorluyorum lakin "film çok güzel" yazamıyorum... Bir şeyler eksik... Veyahut fazla? :-)

Bilemiyorum, belki filmin göndermelerini manalı bulmadım. Phillip Morris, meşhur tütün şirketi Philip (dikkat tek "l" :) Morris'i işaret ederken eşcinsellikle sigara arasında kurulan bağlantı bana ne komik ne de anlamlı geldi? Benzer şekilde, evlatlık olduğunu öğrendikten sonra "sapıtıp" eşcinsel olan Russell karakteri için de bu dönüm noktası hoşuma gitmedi sanırım... İşin içinde komedi öğeleri de bolca kullanıldığı için belki bu küçük "ayrımcı" detayları pek ciddiyete almamak lazım; ama bilemiyorum işte filmi pek sevemedim gitti... :)

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

0 yorum:

Yorum Gönder