Çorbacı Ağa 3

Çorba içmeyi severim, ama ev dışında pek çorba içmem! :) Biliyorum, kulağa biraz tuhaf geliyor ama çorba nedense bana hep evin sıcaklığını anımsatan bir yiyecek...

Bu yüzden, dışarıda nadiren çorba içiyorum. Geçenlerde yolum tesadüfen bir çorbacıya düşünce “evde çorba” kuralımı birazcık ihlal ettim. :)

Çorbacımızın adı Çorbacı Ağa 3, Bahçelievler’de. Diğer iki şube, Ankara dışındaymış. Çorbacı’nın olduğu yer aslında biraz enteresan. Yıllar boyunca oraya ne açıldıysa tutmadı, kapandı gitti. Çorbacı Ağa bir süredir orada, bakalım makus kaderi yenebilecek mi? :-)


Terbiyeli işkembe çorbası içtim. Bilmeyenler için söyleyeyim, terbiyeli olan işkembe çorbasında parçalar ir iri doğranmak yerine biraz daha küçük doğranmış oluyor. Bunun dışında benim bildiğim kadarıyla bir fark yok...

Çorba hiç fena değildi. İçindeki işkembe parçaları bolluk açısından idare eder. Çorbanın kıvamı “bir şeyler eksik” dedirtse de, kendisini içirtmeyi biliyor.

Çorbanın yanında ikram edilen yeşillikler de hoşuma gitti, çorbanın tadını zenginleştirdiler.


Sarımsaklı sosa dikkat. Benim gibi abartıp kendinizden geçmeyin, yoksa buram buram kokuyorsunuz! :-)


Çorba içmeyi seviyorsanız ya da yolunuz Bahçeli taraflarındayken haydi bir çorba içelim derseniz Çorbacı Ağa’ya gidebilirsiniz. Ancak hemen söyleyeyim, öyle aman aman tadın unutulmayacak bir çorba değildi benim içtiğim. Tabii, diğer çorbaları da tadım ondan sonra kesin bir karar vermek lazım.


Çorbalar 5 ila 7 TL arasında. Sulu yemek de yapıyorlarmış, ama onları tadmadım... Bu arada, eğer yanlış hatırlamıyorsam sabaha kadar açıklar.

Çorbacı Ağa 319. Sokak Bahçelievler
Çankaya Ankara

312 223 2 343

Ankara Mahpusu’nun notu: 6/10

9 yorum:

Adsız dedi ki...

diğer 2 şubesi Erzurum'da

Adsız dedi ki...

hiçte güzel değil çorbaları kıl çıkıyo malzemesi eksik sakadatların az koyuluyo taneler hijyen diye bişey yok garson ve komiler çok labali oluyorlar ve müşteriye nasıl davranılacağını bilmiyorlar ayrıca yabancı uyruklu elemanlar var gözümle gördüm

Adsız dedi ki...

Muhteşem Bir yer Ankarada gittim ve hayran kaldım çok süper...

Adsız dedi ki...

ankarada ogrenciyim en son 3 ay once gitmistim cok fazla gidemiyorum (malum ogrenci butcesi)corbanin haricinde sulu yemeklerinide tattim lezzeti orda da yakalamislar ama biraz daha yemeklere gorsel sov katmak lazim bence tadin

Adsız dedi ki...

kizilcahamamliyim erzurumda corbaciya gittim orda hemsireyim 3.sube ankaradaymis ogrendim gecen hafta ankara subesini de gordum burdakilerin tadi daha guzel corbanin yanindaki ikramlarda iyi burda doner de var onuda guzel yapiyorlar tayinim cikincaya kadar soguk erzurum gunlerini erzurumdaki corbacilarda isitacagim:)

Adsız dedi ki...

Ben Çorbacının Velahatı olarak bu tür yorumları çok kınıyorum. Lütfen iftira atmayın yok çorbada kıl çıkmışta garsonlar labali falan hepsi yalan... yorum yaparken dikkat edelim

Adsız dedi ki...

Bahçelievlerde oturuyorum
Eşimle beraber ayda en az 1 defa gideriz kelle paçasını öneririm. sulu yemekleri de bence son derece başarılı,fiyatlar belki biraz daha düşük olabilirdi ..yine de bu mekanı denemenizi öneririm.

Adsız dedi ki...

olumsuz eleştirileri sıralayan arkadaş, sen çok yanlış yere gitmişsin :) tamam hijyen olmasın, hadi kıl da çıksın.. ama diğer dediklerin tamamiyle yanlış.

Murat06 dedi ki...

:( malesef Çorbacı ağa Ankara^da ki şubelerini kapattı. Erzurum da hizmete devam ediyor.

Yorum Gönder