Wii controller'ım geldi!!!

Hatırlarsanız Wii için ilave remote controller ve nunchuck almak istediğimi ama Türkiye'de fiyatların çok yüksek olduğunu yazmıştım.

Sonunda Hong Kong'ta çok ucuza satıldığını keşfedim hemen bir sipariş verdim... Eh biraz uzun sürdü (yaklaşık 20 gün) ama geçen gün nihayet geldi sevgili controller'ım! :-)


Bunlar cep telefonuyla çektiğim fotoğrafları. Gördüğünüz gibi görünüm olarak standart Wii kontrolöründen hiç bir farkı yok. Şimdiye kadar bir kaç oyunda da denedim, oyun performansı açısından da bir eksiği yok...

Kredi kartı dökümüne baktım az önce, tam olarak 33,5 TL çekilmiş controller için. Fiyat/performans bu kadar muhteşem olunca hemen bir sipariş daha verdim! :-)


Wii'yi Wii yapan kesinlikle çok kişili oynamakmış! İnsanın aldığı zevk kat be kat artıyor. Wii Sports'un içindeki dandirik tenis oyununu bile saatlerce oynadık iki kişi. Dört controller olsa Wii eminim dört kişiyi ekran başına çiviler...

Eğer Wii sahibiyseniz ne yapın ne edin gidip mutlaka ekstra controller alın!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
nerden aldınız controllerları?

Ankara Mahpusu dedi ki...

Merhaba,

Bir controller siparişi daha verdim. Eğer onda da sorun olmazsa, gönül rahatlığıyla ayrı bir post yazacağım nereden nasıl aldığımı anlatan. :)

Sorun çıkartmadığından emin olmadığım bir yeri kimseye önermek istemem...

Adsız dedi ki...

1 sene geçmiş senin nereden aldıgını yazacağın yok..

Ankara Mahpusu dedi ki...

Sabırsız tosunum, aslında başka bir post'ta yazdım çoktan. Ama haklısın, burada da 2 satır olsun bahsetmek lazım.

ebay.co.uk'den aldım. Toplamda 3 tane controller aldım oradan, hiç birinde de sorun yaşamadım.

Yorum Gönder