Sarı Melekler Avrupa İkincisi Oldu!

Dün Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı'nın CEV Indesit Şampiyonlar Ligi'ndeki şampiyonluk mücadelesi maçını izledim... Gerçekten de harika bir mücadeleydi! Uzun süredir bu kadar heyecanlı bir maç izlememiştim (Basketbol ve futbol dahil! :)

2-0 geriye düşmesine rağmen Fenerbahçeli voleybolcular maça inanılmaz asılıp güçlü İtalyan rakipleri karşısında maçı 2-2'ye kadar taşıdılar. Fakat, Volley Bergamo gerçekten de güçlü ve tecrübeli bir ekip. Beraberliğe gelen maçı, son seti çok iyi oynayıp kazanarak almayı bildiler...


Fenerbahçe Avrupa Şampiyonu olmayı son setle kaybetmiş olsa da Avrupa Şampiyonluğu final four'unda mücadele eden ilk Türk takımı olduğu gibi ikinciliği de bileğinin hakkıyla kazanmış oldu...

Volley Bergamo'da 12 sırt numaralı Francesca Piccinini gerçekten de müthiş bir maç çıkarttı... Fenerbahçe'de ise Osmokrovic zor anlarda takımı ateşleyen isimdi...


Bu harika başarı tabii her zaman olduğu gibi bizim basında doğru düzgün yer almadı bile... Futbolcular
nezle olsa manşetten haber yapılır, ama çok yoğun emekle ve mücadeleyle elde edilmiş böyle bir başarı çoğu gazetede sıradan bir alt haber olarak geçip gitti...

Bu arada, final serisi Fransa'nın Cannes kentindeydi... Fransızlar çılgın bir şekilde İtalyanları destekledi. Üstelik, maçı görüntüleyen Fransız kanalı bile habire İtalyanların pozisyonlarını gösterip durdu. Fenerbahçe'nin çoğu müthiş pozisyonu bir türlü tekrar gösterilmedi. Hatta maçın 2-2'ye geldiği 4. sette bile hala İtalyanların pozisyonlarını gösteriyorlardı ekranda! Yuh demek istiyorum! Yuh! :-)

2 yorum:

emrah dedi ki...

Piccinini fotosu ne oyle; aman tanrim !!!! degissin hemen lutfen...

kucuk 1 bilgi de ben vereyim, Gamova en skorer oyuncu oldu :)

Piccinini kadar adını hatırlayadım 14 numaralı oyuncuları da muhteşem 1 oyun sergiledi...

Ankara Mahpusu dedi ki...

Signorina'nın bulabildiğim en masumane fotoğrafı bu oldu! :)

14 numara da süperdi haklısın, ama ben de anımsayamadım ismini...

Yorum Gönder