Professör Kokoreç

Benim için Ankara'da kokoreç yenilecek tek bir yer var(idi): Kıtır... Yılların Kıtır'ı işi bozunca mecburen yeni rotalar aramak zorunda kaldım!


Aklıma ilk gelen yer, eski zamanlarda bir kaç kere gittiğim Professör oldu... Professör Kokoreç aslında Ankara'nın yadigar mekanlarından biri. Yanılmıyorum 20 küsur yıldır faaliyet gösteriyor. Anıttepe (Gençlik Caddesi), Sakarya, Sıhhiye ve Bestekar Sokak'ta olmak üzere 4 şubesi var. Sanırım bu yakınlarda İstanbul'a da bir şube açmayı planlıyorlarmış.

Sebzeli ve normal olmak üzere iki farklı şekilde yapıyorlar kokoreçi. İkisinden de tattım. Çocukken yediğim ciğer tadını mı anımsattığındandır bilemiyorum ama sebzeli olanını pek sevmedim. Sebzelerin tadı kokoreç tadının önüne geçmiş sanki...


Açıkçası, çoğu "en iyiler" listesinde Türkiye'nin en iyi kokoreç yenilecek yerlerinden biri olarak gösterilmesine ve yılların eskitemediği bir kokoreç markası olmasına karşın; bence sunduğu kokoreç lezzeti çok da aman aman değil. Ama temiz görünüyor ve tadı kesinlikle vasatın altında değil. Bilemiyorum, belki benim beklentim çok fazlaydı...

Yine de, kokoreçli bir gece yarısı kaçamağı yapmak isterseniz Professör güzel bir değişiklik olabilir. :-)

Professör Kokoreç
Gençlik Caddesi No: 103/B
Anıttepe Ankara

312 230 5 074 - 231 6 074

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

6 yorum:

emrah dedi ki...

ben seviyorum bu mekani :) gece gidip kokorec + kofte yemek gibisi yok burada...

zafer dedi ki...

Sanıyorum sebzeli dediğiniz istanbuldaki popüler usül diğer doğrudan mangalda yapılan. Açıkçası 6 biraz insafsız olmuş. Öğrencilik yıllarımın favorisi profesör daha fazlasını hakediyor bence :)

saygılar...

Ankara Mahpusu dedi ki...

Zafer, Ankara Mahpusu biraz sıfırcı hoca modunda olup notu biraz kıttır! :) "6" Ankara Mahpusu ölçütlerine göre fena bir not değil esasında...

Mert dedi ki...

Bugün buraya gittim fiyatlar normal koko için biraz yüksek ama genede deyiyor.

Ayıptır söylemesi

1 ayran 1 kola
1 tam 1 yarım kokoreç yedim
14.50 ödedim

Ankara Mahpusu dedi ki...

Mert, sen de benim gibi XXL yiyenlerdensin anlaşılan. Bizler nereye gidersek gidelim hesap çok gelir, bundan kaçış yok! :)

gizem dedi ki...

pikoleti öneriyorum küçücük bir yer fakat üstüne tanımam..o da gençlik caddesinde..professoru da denemiş biri olarak söylüyorum..http://pikolet.com/adresinde adresi var:)

Yorum Gönder