Pehlivan Kebap Salonu

Sadece müdavimlerinin bildiği bazı mekanlar vardır. Bilen bilir. Gerisi varlığından dahi haberdar değildir. Pehlivan işte böyle yerlerden bir tanesi...

Sevgili Osman alıp beni götürmese ben de Pehlivan'ı hayatta fark etmezdim! Nasıl fark edeyim ki? Menekşe Pasajı'nın içinde, son katta, izbe bir yere adeta saklanmış! :-)

Klasik bir esnaf lokantası formasyonunda Pehlivan. Spesiyalitesi ise köfte! Yani tam benlik! :))

Hemen köftelerimizi söyledik. Yanında standart olarak bir salata getiriyorlar. Salata oldukça vasat.


Ama köfteler son derece lezzetliydi. Köftenin eti gayet başarılı; yağı, baharatı kıvamında. Lakin biraz fazla sade servis ediliyor. Yanına hiç olmazsa birazcık soğan, küçük bir parça acı sos fena mı olurdu? :)


Fiyatlar tahmin edersiniz ki son derece makul. Biz cumartesi günü erken bir saatte gitmiştik ama servis süpersonik hızlı - o saatte pek kalabalık değildi gerçi.

Döneri de güzel diyorlar ama onu tatmadık. Artık başka sefere! :)

Kızılay'a yolunuz düşer de güzel bir köfte yemek isterseniz Pehlivan'ı es geçmeyin derim.

Pehlivan Kebap Salonu
İzmir Cad. Sümer Sok. No:5-41 (Menekşe Pasajı)
Kızılay, Çankaya, Ankara

312 229 7 211

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben pehlivanda çalışıyourum adım soner gene bekleriz

Ankara Mahpusu dedi ki...

Teşekkürler Soner.

Adsız dedi ki...

köfteler yanmış bu nasıl bişey böle...xS
ayrıca yenlck yemgn bi albenisi olması gerek ...

Adsız dedi ki...

köftenin durduğu tabağın üzerinde hamam böceği yürüyordu.... pehlivanın mutfağı çok pis... gidenler öncelikle mutfağa bir baksınlar...

burdan yemek yemeyi bırakın. oturmayın bile....

Adsız dedi ki...

sıradan basit bir yer sadece gördüm girmek içimden bile gelmedi. met edilcek bi yer değil gibi. ayrıca pasaj içinde böcekde olur farede normal.

Yorum Gönder