NBA'de İnsanlık Ölmüş!

Geçen gün Oklahoma City Thunder  ile Denver Nuggets arasındaki maçı izliyordum... Aslında, Denver pek hoşlandığım bir takım değil ama NBA'in süper çaylağı Kevin Durant'ı izlemek için ekran başındaydım.

3. çeyreğin sonlarına doğru, Oklahoma potasına penetre eden Carmelo Anthony kafasını Durant'ın göğsüne çarptı ve anında yere yığıldı. İlk bir saniye "Oklahoma Carmelo'yu sağlam yormuş yerinden kalkamıyor!" diye pis pis sırıtırken Carmelo'nun hareketsiz yatmaya devam ettiğini görünce şaşırdım. Belli ki bilincini kaybetmiş... Ama işin daha da ilginci, bu duruma rağmen Oklahoma oyuncuları topu oyuna sokup hücuma geçmekte bir çekince görmediler!


Bitmedi! Daha da ilginci, kendisine "hakem" denilen adam oyunu durdurmadı!!! Evet, durdurmadı ve Oklahoma paşa paşa hücumunu yaptı. Yanılmıyorsam basket atamadılar ve top Denver'a geçti. İşin en tuhaf kısmı, hakem ve Oklahoma'lı oyuncuların vurdumduymazlığına Denver'lıların yani Carmelo'nun takım arkadaşlarının da devam etmesiydi!!! (olayın videosunu buradan izleyebilirsiniz)

İçinde az bir şey insanlık duygusu olan birisi, sahada kendinden geçmiş şekilde yatan birisi olduğunda topu dışarı gönderip sağlık görevlilerinin sahaya girmesi için zemin hazırlar. Her şeyi geçtim, hakem yerde bir oyuncu yatarken maçı nasıl devam ettirebilir??? Yatan kişi numara bile yapıyor olsa, yorgunluktan kımıldıyamıyor bile olsa o oyunun devam etmemesi gerekir. Hele ki düşünün bu örnekte Carmelo bilincini kaybetmiş. Carmelo, maç sonrasında yaptığı açıklamada düştüğünün farkında olmadığını ve kendisine geldiğinde başında bir sürü insanı toplanmış gördüğünü söylemiş...

NBA, dünyanın en iyi basketbol ligi olabilir ama insanlık namına sonlarda yer aldığını bu maç ile tescillemiş oldu! Bir de utanmadan "NBA where caring happens" diye slogan yapıp dünya aleme dinletirler...

Bu arada, nerak edenler için maçın sonucunu söyleyeyim, Denver 98-94 aldı. Kötü oynamalarına rağmen kazanmalarında Billups'ın son çeyrekte Oklahoma potasına yolladığı 15 sayının payı büyük tabii! :)

3 yorum:

emrah dedi ki...

"98-94 altı" :) spell check'e devam...

Ankara Mahpusu dedi ki...

Ya ben hep son satırlarda hata yapıyorum ya da sen sadece oralara göz atıyorsun :)

emrah dedi ki...

yok yok hepsini okuyorum, merak etme sen :)))

Yorum Gönder