Liva Brunch

Bir pazar sabahı Emrah, Feride, ben ve bir kaç arkadaş daha Liva Çukurambar'ın yolunu tuttuk! Hedef: brunch! :-) Bu arada, Çukurambar'ın o kaotik görüntüsünün beni pek rahatsız ettiğini her gidişimde mutlaka hissediyorum! :(

Liva'da brunch pazar günleri 09:30'da başlıyor ve bir hayli uzun sürerek 15:00'e kadar devam ediyor.

Brunch fiyatına içecekler dahil ve garsonlar içecek servisi konusunda olabildiğince özenli. Olabildiğince diyorum çünkü mekan büyük olmasına rağmen (1200 metrekare imiş!) tıklım tıklım doluyor.


Zaten, bu doluluk beni bir parça rahatsız etti açıkçası. Açık büfenin sağında, solunda her yerinde sıra bir türlü bitmek bilmiyor... Üstelik ne yazık ki yemekleri eliyle alıp tabağına koyanlar mı dersiniz, maşaları alıp sağa sola bırakanlar mı; hijyen pek ortalıkta görünmüyor...


Klasik Türk kahvaltısının olmazsa olmazı peynir ve zeytinler açısından zengin sayılabilecek bir menü var. Zeytinler biraz fazla tuzluydu ama seçenek çoktu en azından... Ben yememe rağmen salam, sosis vs. açısından da oldukça alternatif var gibiydi. Tatlılar hiç fena değildi. Hatta en çok tatlı yedim diyebilirim! :-)


Kişi başı fiyat 35 TL. Çok kalabalık olması, sunulan yemeklerin çeşit olarak çok gibi görünmesine karşın yiyecek kalitesinin vasatın üzerine çıkamaması ile bence süper bir brunch alternatifi değil. Ama daha çok para harcamayı göze almadan da daha kaliteli bir brunch bulmak zor tabii...

Ben kişisel olarak pek brunch seven bir insan olmadığım için belki fazla önyargıyla konuşuyorum ama açıkçası Liva'da geçirdiğim brunch tecrübesi bana pek keyif vermedi diyebilirim... Yine de, eğer uzuuuuun brunch'ları ve çok yemek yemeyi seviyorsanız, bir alternatif olarak düşünebilir belki...

Liva Pastanesi Çukurambar
48.cad. No:34-A Çukurambar Ankara
312 284 9 600 - 285 3 515

Ankara Mahpusu'nun notu: 6/10

1 yorum:

emrah dedi ki...

liva'dan ziyade biz (ozellikle de ben:D ) desifre olmusuz sanki :)))

Yorum Gönder