Kaşarlı Pastırmalı Tost :)


Feride ile bugün erkenden yürüyüşe çıktık ve taptaze sebzeleri ve yeşillikleri görünce hemen biraz aldık. Taze bakla, roka, deniz börülcesi, enginar derken kendimizden geçiverdik! :)


Eve dönünce ise uzun süredir yemediğimiz için ha'di tost yapalım dedik! Kaşarlı ve pastırmalı tost yapıverdik. Aslında salam, sosis falan hiç girmez bizim mutfağa... Nadirense pastırma... Neyse, tostun yanına sarımsaklı, zeytinyağlı bir cacık ekledik. Tabii ki cacığı nane ve biberle buluşturmadan olmazdı! :)


Yine uzun süredir yemediğimiz rus salatası eve dönüş yolunda bize göz kırptığı için birazcık da ondan almıştık. Böylece, cacık, rus salatası, roka, taze nane ve kaşarlı pastırmalı tosttan oluşan tuhaf bir menü yarattık kendimize! :)


Uzuuuuun süredir tost tadından uzak kaldığımızdan mıdır, yoksa kaşar, pastırma ve ekmek üçlüsünün kendilerinden menkul lezzetinden midir bilinmez ben bu menüden inanılmaz keyif aldım. Tostun yoğun tadının yanında mis gibi zeytinyağlı cacık süper ferahlatıcı bir etki yarattı ağzımda.


Bu arada, son bir aydır yeni bir zeytin yağı deniyoruz: Zeytin İskelesi'nin sızma zeytinyağı. Cacıkta da onu kullandım... Çok güzel, taptaze meyvemsi bir aroması var ki insanın başını döndürüyor... :)

4 yorum:

emrah dedi ki...

ayip! gercekten de ayip ama... ben burda deli gibi calisayim, sabah kahvaltisindan beri 1 sey yememis olayim, siz orda yemek keyfi yapin... yok 1 daha yorum morum sana :)

Ayşegül dedi ki...

Çooook lezzetli görünyorrrr! :)

gezicini dedi ki...

sitenizin öncelikle ismini çok enteresan buldum. yazdıklarınız da çok keyifli. sizi takip etmeye devam edeceğim.
sevgiler
gorki

Feride dedi ki...

Kendi pisirdigimi fark etmeden resmi ilk gordugumde neresi bu acaba diye bir dusundum begenerek :)) Ellerimize saglik. Emrahcim sana da bir sonraki sefere artik..

Yorum Gönder