Kafkas Acı Badem Kurabiyesi

Bu direkt bir reklam yazısı olacak ama yazmak zorundayım! Bunu acı bademe borçluyum! :)

Oldum olası pek severim acı bademi. Hele ki bir tane alırsınız ve iki parça halindedir ya, bir çocuğa paylaşımı bundan daha güzel öğreten bir şey olabilir mi?

Son zamanlar güzel acı badem yemeye hasret kalmıştım. En son Happy Days'ten aldığımız acı badem resmen bayat çıkmıştı!
Geçen gün Kafkas'ın yaptığı hazır bir acı badem kurabiyesini yedim... Aman Allah'ım o ne güzel tad öyle! Yumuşacık... Nefis bir lezzet... Ha içinde acı badem aroması vs. şeklinde bir sürü işlenmiş malzeme yok mudur? Kesin vardır! İçindekiler kısmına bakmaya korktum! Evet, korktum çünkü bu lezzete karşı içimde bir önyargı oluşssun istemedim.

Üstelik, acı badem gibi diğer kurabiyelere kıyasla hep daha pahalı satılan bir tatlı Kafkas tarafından 1.25 TL'ye satılıyor. Sıkıysa gel de acı badem komasına girme! Tabii, iki acı bademin ortasına bolca Nutella sürüp yiyerek ben komaya girme sürecimi bir hayli hızlandırdım! :-))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

uffff cok kotusun, nasil canim cekti anlatamam...

Ankara Mahpusu dedi ki...

:) can çekmeyecek gibi değil!

Yorum Gönder