Dedem Sandwich

Sandviç yemeyi çoooook severim! :-) İster sıcak olsun ister soğuk, ister tost formatında, ister bildiğimiz klasik sandviç olarak... Soğuk sandviç, sıcak sandviç, ayvalık tostu, panini... Ekmek arası yiyecek türevlerinin hepsinin gönlümde ayrı ayrı yeri vardı! :-)

Dedem Sandwich, Ankara'nın eski sandviççilerinden birisi. Son zamanlarda sanırım franchising'le olsa gerek şube sayısı pek bir arttı gibi...

Emek 4. caddedeki Dedem'i bir kaç kez denedim... Açıkçası, pek bir özelliği yok sandviçlerinin. Ayvalık bir kere kesinlikle başarısız. Görünüm bile Ayvalık gibi değil! Ayvalık tostunun yetim doyuran bir hali olur benim bildiğim. Dedem'in Ayvalık tostu ise vazoyu kırmış çocuk gibi suskun, boynu bükük...


Sıcak sandviçlerinden de bir kaç tane tattım... Eh, bunlara da başarılı demek zor... Kullanılan yağ pek kaliteli değil, ama iç malzeme bence Ayvalık'a nazaran birazcık daha iyi.


Son olarak bir de sade kaşarlı tost yedim ki, ortaokul yıllarımı anımsattı bana: kupkuru, sunta gibi bir tost!

Bu arada, paket servisleri de pek kötü çalışıyor. Ne yazık ki bunu da tecrübe ettim...

Mekanın sahibi ve işletmecisi gayet iyi niyetli. Kötü servis sonrasında para almadı, ama açıkçası hizmet kalitesini düzeltmezse Dedem'den bir daha sandviç yiyeceğimi pek sanmıyorum.


Son olarak, çalışanların hijyen durumları pek vahimdi... Eller başlar kir içindeydi!

Fiyatlar oldukça makul, sandviçler 2 ila 3 TL arasında, Ayvalık tostu ise 4 ila 5 TL, taze sıkılmış meyve suları ise küçük boy 1,5 daha büyük boy 3 TL.

Dedem Sandwich Emek
4. Cadde No:104/B Emek Ankara
312 221 3 846 - 221 3 946

Ankara Mahpusu'nun notu: 3/10

10 yorum:

Oburcan dedi ki...

Maalesef Dedem sandviç'lerin hepsinde aynı sıkıntı var.Lezzet vasatın altında,hizmet çok zayıf.Bu şekilde nasıl bu kadar büyüdü anlamadım

Ankara Mahpusu dedi ki...

Oburcan haklısın, diğer şubelerinde de durum pek iyi değil gördüğüm kadarıyla. Sorun birden böyle hızlı büyümesi olabilir...

Adsız dedi ki...

bu yorumları yapan arkadasları dedem sandwıch dıkmen subesını de gormelerını tavsıye edıyorum herkezı aynı sekılde kotuleyemesınız bence dıkmen caddesındekıler muhtesem yapıyorlar ve tertemızler paketse en fazla 10 dk ıcınde elınızde oluyor guler yuz ıse sınırsız paket denemek ıstersenız belkı 480 10 23 den verebılırsınız

Ankara Mahpusu dedi ki...

Zincir halinde faaliyet gösteren bir şirket ise karşımdaki, ben gittiğim her şubeden asgari temizlik ve lezzet standardını bir müşteri olarak beklerim. Bundan sonra herhangi bir Dedem'den kolay kolay bir şey yiyeceğimi sanmıyorum...

özi dedi ki...

keyfin bilir

Adsız dedi ki...

dedem sadwich dikmen subesi volkan beyin taniyan var mi?

Adsız dedi ki...

evet tanıyorum abım olur

drdolantin dedi ki...

bence gayet güzel bir iş yapıyorlar. hem sağlıklı, hem ucuz. hizmetten zaten ne bekliyorsunuz ki, önünüze sandwich gelecek o kadar. ayvalık tostu da süper, daha ne olacak..

Solvent dedi ki...

GMK Bulvarı 20/A Tek ve Asıl olan Dedem Piknik burasıdır 35 senedir burda aynı kişiler tarafından hizmet vermektedir.Ankarada şu anda 25 e yakın Dedem Piknik Dedem Sandwich adı altında eşimiz dostumuz yada yanımızda çalışan eski ustalarımız açmıştır açıkcası ellerine yüzlerine bulaştırmışlardır isim DEDEM İsminin patenti bizimdir bu tarz saçma hizmet yapılmaya devam edilirse zaten Mahkeme Yoluylada hepsi kapattırılacaktır.

Ali Yıldırım dedi ki...

hocam bu dedem ismi kimin ben isim hakkı almak istiyorum yardımcı olabilirmisin

Yorum Gönder