Adım Fast Food

Feride'yle Bahçelievler'de oturduğumuz zamanlarda sık sık Ayvalık tostu yediğimiz küçük bir büfe vardı: Adım Fast Food. Bahçeli Pazarı'nın tam karşısındaki bu büfeye hala arada sırada uğrarız...


Mini mini bir yer Adım ve Ayvalığı çok meşhur. Hem klasik Ayvalık ekmeğinde yapıyorlar bu tostu, hem de baget ekmekle. Ben açıkçası sıcacık baget ekmek arasında yemeyi daha çok seviyorum! :-)

Hamburger ve sosisli oldukça sıradan. Belki de bizim için eskiden beri gittiğimiz ve hep aynı şeyi yediğimiz bir yer olduğu için güzel ve farklı geliyor, ama sanki Ayvalık konusunda menüdeki diğer yiyeceklere göre çok daha iyiler!


Buradaki fotoğraflarda ne yazık ki Ayvalık tostunu göremiyorsunuz... Çünkü çoğu zaman yaptığım üzere, yemeğe öyle bir iştahla saldırdım ki aklım başıma geldiğinde fotoğraf çekebilmek için geriye pek bir şey kalmamıştı! :-)

Ayvalık tostunu 5 TL'ye (eğer baget içinde olursa 7 TL), diğer tostları ise 3 TL'ye hazırlıyorlar. Gazlı içecekler 2,5 TL.

Adım Fast Food'un hemen yanındaki binada ise menüsü ağırlıklı olarak ızgara ve makarnalarda oluşan Adım Bistro var, sahipleri büfeyle aynı. Orayı açıkçası denemedim henüz, yemekler nasıl bilemiyorum... Bistro'da ızgaralar 12-15 TL arası iken makarnalar 7-10 TL civarı.

Adım Fast Food6. cadde 35/A (Bahçeli Pazarı karşısı)
Bahçelievler Ankara

312 215 0 537

Ankara Mahpusu'nun notu: 5/10
(Ayvalık tostunun notu bilahare 8/10 :-)

0 yorum:

Yorum Gönder