Samsung Star Yorumlarım

Bir kaç ay önce Samsung Star S5233A model bir telefon almıştım kendime... Fiyat/performans açısından piyasadaki en iyi dokunmatik telefondu benim kriterlerime göre.

Uzunca bir süre bu telefonu kullandıktan sonra işte Samsung Star'a ilişkin gözlemlerim:

- Kesinlikle fiyat/performans açısından harika bir telefon. Star'ın sunduğu özelliklere ve tasarım şıklığına kıyasla fiyatı gerçekten de çok makul. Eğer çok pahalı olmayan, dokunmatik ekranlı, güzel bir telefon arıyorsanız hiç düşünmeden Samsung Star alabilirsiniz.

- Batarya ömrü, menü dizaynı açısından da son derece başarılı.

- Ne yazık ki çekim gücü bazı benzer telefonlara kıyasla daha az. Özellikle çok yüksek binalarda zaman zaman çekim problemi yaşayabiliyorum.

- Telefonun en önemli dezavantajı beraberinde gelen yazılım. Telefondaki dosyalara erişmek için Samsung New PC Studio isimli berbat bir programı kullanmaya mecburuz. Program çok sorunlu. Üstelik yavaş çalışıyor. Senin bilgisayarınla ilgili bir sorun vardır diyebilirsiniz. Ama aynı programı dört farklı bilgisayarda denedim. Sonuç hep hüsran. Keşke Samsung direkt USB üzerinden telefondaki dosyaları okumaya imkan tanısaymış...

- Samsung'un diğer bir önemli sorunu ise aksesuar desteği. O kadar uzun süre ve kapsamlı şekilde aramama rağmen telefonum için adam akıllı bir kılıf veyahut koruyucu bulamadım. Apple'ı Apple yapan farklardan biri bu işte. Eğer gidip bir iPhone alırsanız, dünya kadar aksesuar seçeneği bulabilirsiniz. Samsung da bu olay kocaman bir sıfır! Günün birinde bir Samsung yetkilisi bu yazıyı okursa insaniyet namına şu soruna el atsın lütfen...

Özetle, yukarıdaki iki soruna rağmen Samsung Star oldukça güzel bir telefon...

5 yorum:

emrah dedi ki...

ne alsam aynisini aliyorsun :)))) bu fiyata guzel telefon kesinlikle

Ankara Mahpusu dedi ki...

Eee napalim tecrübeyi takip ediyoruz işte! :-)

Busra dedi ki...

senin sorununa şimdi el attılar :) bende samsung star kullanıyorum beyaz rengini ve şu an elimdede 5 renkte sefaf kılıf var :) bide kapaklı kılıfta kullanıyorum çokta güzel oluyor hem telefonundanda sıkılmıyorsun :D

Ankara Mahpusu dedi ki...

Biliyordum güzel kılıflar yapacaklarını! Aklın yolu bir ne de olsa :)

sabri dedi ki...

birde çok ağır çalışıyor kardeşim ya..

Yorum Gönder