Gece Yarısı Pizzası!

Gece gece kaşındık yine... Durup dururken önce telefona sarılıp Emrah'ı aradım, sonra da Domino's Pizza'yı. Böylece gecenin kör karanlığını yırtan pizzacının elimize bıraktığı 2 büyük boy pizzayı afiyetle yedik. Suç ortaklarım Feride ve Emrah...

Pizza kadar kontrolümü kaybettiren yiyecek sanırım pek azdır. Ama gel gör ki Ankara'da düzgün pizza yiyebilecek yer kalmadı gibi.

Önceleri Tadım'ı özellikle de Kalbim Ege'de Kaldı'yı çok severdim. Ama Tadım el değiştirdikten sonra eski tadları kalmadı. Pizza House fena değil gibiydi ama o da iyiden iyiye bozdu. Pizza Hut, Sbarro'dan falan bahsetmiyorum bile, pastane pizzası kılıklı tuhaf şeyler yapıyorlar. Geçen gün Cepa'yken yiyecek bir şey bulamayıp Sbarro faciasına benzer bir şekilde istemeye istemeye Pizza Hut'a gittik. Evet, hatırladığımız kadar kötü pizzalar yapmaya devam ediyorlardı... Mezzaluna desen tamam fena değil ama fiyat/lezzet olarak kıyaslandığında bence o parayı etmiyor...

Sonuçta, eskiden dönüp yüzüne bakmadığım Domino's'tan başka pek bir alternatif göremiyorum pizza için. Eğer bildiğiniz güzel bir pizzacı varsa insaniyet namına bana yazın lütfen! :-)

4 yorum:

emrah dedi ki...

yine canim cekti :)) bu gece yesek mi mactan sonra ne dersin ?? ayrica al sana alternatif; NYPD :)

Ankara Mahpusu dedi ki...

Maçtan sonra... hmmm... kulağa güzel geliyor; ama 100 kiloya doğru yelken açtığımızın farkındasın di'mi? :)

Neyse, neyse... Bir de NYPD'yi denemiş olalım bari :-)

Deniz dedi ki...

Pizza House'u tavsiye ederim, çok ince pizzaları var. Onun dışında Num Num'ın pizzaları da Ankara'nın en iyi pizzalarından.

emrah dedi ki...

pizza house eskiden guzeldi bence de ama artik cook iyi degiller... num num'u bende tavsiye ederim :))))

Yorum Gönder