Fantastic Mr. Fox

Bugün işten pek bir yorgun argın döndüm eve... Sonra Feride'yle Emrahlar'a yemeğe gittik. Tatlıyı azaltmaya karar vermemize rağmen Emrah'la yine krize girip dünyaları yedik. Bu gidişle ikimiz de 100 kiloyu buluruz yakında! Yemeğin ardından da bir animasyon film seyrettik...

Tesadüf şu ki, geçen gün izlediğimiz bir başka animasyon filmi olan Mary and Max gibi Fantastic Mr. Fox da stop-motion tekniğiyle çekilmiş bir film idi.

Fantastic Mr. Fox, 1970'lerde yazılmış bir çocuk kitabından uyarlanmış. Bu arada hemen belirteyim esas oğlanımız yani Mr. Fox, George Clooney tarafından seslendirilmiş. Tabii Mr. Fox'un karşısında da bir başka kallavi isim var. Mrs. Fox'a da Meryl Streep tarafından hayat verilmiş... Aslında, diğer karakterlere de dikkat edersin oldukça iyi isimlerin seslendirme yaptığını fark edebilirsiniz.

Film, bir tilki ailesinin hikayesini anlatıyor diyeceğim haksızlık etmiş olacağım. Çünkü bundan fazlasını anlatıyor, kısmen çaktırarak kısmen çaktırmayarak... Bence filmde kadın-erkek, modern yaşamın monotonluğu-özgürlük ve hatta kapitalizm-sosyalizm gibi pek çok çelişen kavrama atıf var.

Özetlemek gerekirse, seyirlik olarak izlenebilecek, biraz güldüren hafiften insanı düşünmeye zevk eden hoş vakit geçirebileceğiniz bir film...

Ankara Mahpusu'nun notu: 7/10

3 yorum:

emrah dedi ki...

ben olmasam film izleyeceğin yok zaten :))) bende 8/10 verdim az önce facebook movies uygulamasında :D

Ankara Mahpusu dedi ki...

Daha çok film al daha sık seyredelim :)

emrah dedi ki...

bende film çok, izliyorum bol bol, katılımlarınızı bekliyorum :)

Yorum Gönder