Sbarro

Bir öğle vakti Emrah'la CEPA'dayız. Yemek katına çıkıyoruz, orada da gözümüz kapalı gittiğimiz bir yer yok. Aslında, CEPA'da genellikle Köşebaşı Express'de yiyoruz. Ama öğle yoğunluğundan dolayı Köşebaşı da diğer yerler gibi yoğun ve bu sebeple döner tezgahında tüpgaz alevini sonuna kadar açmışlar. Döner ne zaman dönüyor ne zaman pişiyor belli değil. İster istemez bu manzarayı görünce hevesimiz kaçıyor.

Sbarro'yu görüyorum bu arada. Uzun süredir aslında merak ediyorum pizzalarının tadı. Zira, bu satırların yazırı tam bir köfte canavarı olduğu kadar pizza oburu da.

Sbarro aslında dilim pizzaları ile ünlü. Ama biz 6 kişilik dedikleri en büyük boy pizzalarından bir tane vejeteryan seçim söylüyoruz. Her ne kadar 6 kişilik deseler de karşılarında ben ve Emrah var! Biz bir 6 kişiliği tek başımıza yeriz rahat rahat. Ama daha önce denemediğimiz bir yer olduğu için abartıya kaçmamaya karar veriyoruz.

Fikrimi hemen söyleyeyim, lafı uzatmaya gerek yok! Pizza tek kelimeyle kötüydü. Aslında, malzemesi bol bir pizzaydı. Ama ne hamuru güzel mayalanmış, ne de pizza da pizza tadı vardı. Yani görüntüsü güzel, malzemesi bol; ama pizza ruhu yok! "O da ne?" diyorsunuz haliyle, tahmin edebiliyorum... Nasıl anlatayım bilemiyorum, ama pizza bir güzelliktir ve tıpkı güzel bir kadın ya da güzel bir resim gördüğünüzde ruhunuzun şenlenmesi veya ne bileyim güzel bir şarap yudumladığınızda içinizin ısınması gibi lezzetli bir pizza yediğinizde de ağzınızın bayram etmesi gerek. Sbarro pizzasını en iyi yorumla Kabotaj Bayramı etkisi yaşatıyor insana...

Üstelik, çalışanların müşteriye davranışı da pek rahatsız ediciydi. Tamam bir alışveriş merkezinin yiyecek katı, tamam öğle vakti. Çok bir şey beklememek lazım kabul; ama insan servis sektöründe çalışıyorsa bir parça güler yüzlü olur be kardeşim.

Tabii tek bir şubeden yenilen tek bir pizza ile acımasız olmamak lazım, ama bir daha Sbarro'dan pizza yer miyim? Hiç sanmam! Makarna yiyen arkadaşlardan da benzer yorum aldım, onların yalancısıyım.

İtalya'dan göç eden Sbarro ailesi tarafından New York'ta kurulan ve bugün dünya genelinde binin üzerinde şubesi olan Sbarro'nun Türkiye hakları TAB Gıda'da. Bilmeyenler için, TAB aynı zamanda Burger King'in de Türkiye işletmecisi.

Ankara Mahpusu'nun notu: 4/10

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar, ben de Ankara Cedpa AVM'deki Sbarro şubesinde pizza yemek talihsizliği yaşayanlardanım sizin gibi. Tamamen hamur bir pizza. malzemeleri elleriyle yerleştiren görevliler, malzemelerin azlığını gösterdiğimde ukalalık etmeye kalkıştılar. başka bir muhatap olmadığından bende görevlileri fena halde haşladım. lütfen özür dilediler. bir aile yemeğimi rezil eden sbarroya elveda.bir daha tövbe. kimseye de tavsiye etmiyorum kesinlikle.

Adsız dedi ki...

merhaba,
ben de Etlik forum da Sbarro da pizza yedim ancak yorum yazan arkadaşların aksine Pizza Hut, dominos, tadım vs. ye göre pizzları çok çok güzel ve lezettliydi hamuru inceydi ben çok beğendim. hatta bugün tekrar yemeyi düşünüyorum :))

Adsız dedi ki...

merhaba.ben de dün acity sbarro'da yedim pizzamı.kasadaki arkadaşın beni bir dövmediği kaldı resmen.pizzası için de asla harikulade diyemem.ve bu arada yalnız olmadığıma sevindim.forza domino's !

Yorum Gönder