iPad: Büyüksün Apple!

Apple'ın patronu, saygı duyulası kişilik Steve Jobs abimiz 27 Ocak'ta yine dünya medyasının gündemindeydi. Niye mi? Apple, iPhone'dan sonra yeni bir "ay"ı daha hayatımıza entegre ediyor: iPad.

10 inch'lik (25 cm) ekranı, yarım inch'lik kalınlığı ve 680 gramlık ağırlık ile iPad, bir tablet bilgisayarı. Peki, bütün dünya niye bu kadar büyük ilgi gösteriyor iPad'e? Daha önce tablet bilgisayar yok muydu piyasada? Tabii ki vardı. Tıpkı iPod'dan önce müzik çalarların, iPhone'dan önce dokunmatik cep telefonlarının olması gibi... Fark, Apple farkı!



İster sevin, ister sevmeyin. İsterseniz çok pahalı olduğunu düşünün (benim gibi! :). Ama hakkını yemeyin! Apple kesinlikle estetik, seksi ve kullanışlı ürünler tasarlıyor. Aslında, ne iPod'un, ne iPhone'un ne de görünen iPad'in öyle "devrim" yaratan bir teknolojisi falan yok. Ama kardeşim adamlar güzel ürün tasarlıyorlar ve bu da tüketim trendleri yaratmaya yetiyor! Bu yüzden, ben şahsen Apple'a bir teknoloji şirketi değil de bir "tasarım" şirketi gözüyle bakıyorum...

iPad, kim ne kadar eleştirirse eleştirsin kesinlikle çok "moda" olacak. Teknoloji pazarındaki yeni "ikon" haline gelecek. Kamerası olmaması, cep telefonu özelliği barındırmaması ya da aynı anda birden çok uygulama çalıştırmaması gibi sınırlamalarına kafanızı takmayın. İnsanlar bu "seksi" Apple ürününe de gereken ilgi ve alakayı gösterecek...

Ha bu arada, fiyattan söz etmeden olmaz! :) "Basic" modeli 499 doları, 3G wireless bağlantılı daha üst modeli ise 820 doları cebimizden alıp götürüecek. Tabii bunlar Amerika fiyatları, yurdum fırsatçılığında kaç para olur bilinmez...

2 yorum:

banu dedi ki...

bende istiyorummmmmmmmmm :)

Ankara Mahpusu dedi ki...

Ben de!!! Apple gelip de al kardeşim bir test et bakalım derse inanın hayır demem! :)

Yorum Gönder