Kıtır Tunalı


Feride'yle squash oynamaya Tivolino'ya gitmişken çıkışta ha'di bari Kıtır'a gidelim dedik eski günlerdeki gibi :-)

Kıtır'ın o salaş halini ve kokoreçini oldum olası severim... Tabii hemen kokoreç ve bira söyledim, Feride'ye de kumpir-bira. Sonrasında, Feride'nin gazına gelip midye dolma da söyledik. Aslında, midyeyi çok sevmeme rağmen Ankara'da yememeye özen gösteriyorum. Neyse, Feride, Shrek'teki kedi gibi bakınca hayır diyemedim midyeye.

Kokoreç fena değildi. Gerçi açlık en güzel sos, o kadar açtım ki ne olsa güzel gelebilirdi! :) Kokoreçten sonra Feride'nin kumpirine de dadanmaya başladım. Açıkçası, kumpir oldukça başarısızdı. Malzeme özürlüydü resmen, kardeşim bu kadar cimri olmayın yahu! Midye dolmaysa kelimenin tam anlamıyla rezaletti. Elle tutulur tek bir yanı yoktu...

Kıtır ne yapmışsın yahu! Hemen herşeyin tadı bozulmuş. İşin kötüsü o eski havasından da pek eser kalmamış gibi... Bundan sonra kolay kolay pek gitmem sanırım.

Kıtır Tunalı
Tunalı Hilmi Caddesi
114/K Kavaklıdere Ankara


0312 426 0 137
 

Ankara Mahpusu'nun notu: 5/10

0 yorum:

Yorum Gönder