Fenerbahçe - Türk Telekom

Fener Telekom maçlarına pek gitmem Ankara'da. Zira ben ne zaman arzı endam ettiysem o maçlara, Telekom Fener'i çatır çatır yendi...

Bugünkü maça gitmem aslında tesadüfen oldu. Bir de baktım ki oturmuş maç izliyorum... :)

Son saniyeleri oldukça tempolu ve heyecanlı geçen maçı Fenerbahçe az bir farkla da olsa aldı. Nihayet, uğursuzluğumu kırmış oldum!!! Aslında, genel olarak biraz yavan bir maçtı. Ne Fenerbahçe eski Fener, ne de Türk Telekom eski Telekom havasındaydı. Eskiden bu derbi, insanın ağzını kuruturdu heyecandan...

Fenerbahçe açısından görünen çok bariz bir gerçek var ki bu takım acilen bir point guard bulmalı. Üstelik, takımın liderliğini sürükleyen bir oyuncu olmadığı için takım havasını kaybetmiş. Ha Tanyeviç varken lider oyuncu gelir mi, gelse de kaç hafta kalır, kalsa da liderlik yapabilir mi o ayrıca tartışılır. Bana kalsa, Tanyeviç'in eline biletini tutuşturup ilk fırsatta hem Fener'den hem de Milli Takım'dan yollarım... Zaten şu 2010 Dünya Şampiyonası'nı da heba ederse, diyecek söz yok bu adama. Bir de tikli gibi saçlarıyla oynayıp durmadı mı bütün maç boyunca... Beni deli etti iyice!

Telekom'sa oldukça tutuktu. Başta Tutku olmak üzere... Böyle perişan bir Fener'i ellerinden kaçırdıklarına göre onlar da bir hayli perişan olsa gerek! :-)

0 yorum:

Yorum Gönder