Yemek

Gurmeyim, yemekten süper anlarım, dünyaları yerimmm şeklinde iddialarım yok. Ama gittiğim restorantları ve yediğim yemekleri yazmayı seviyorum; çünkü ne yediğim üzerine düşünmeyi seviyorum...

Bu arada, notlama hakkında küçük bir not yazmam yerinde olur sanırım. Bu satırların sahibi Ankara Mahpusu tam bir sıfırcı hoca olup, notu pek bir kıttır. Bu sebeple "Ankara Mahpusu'nun notu"nu şu skala ile değerlendirmek gerekir:

5 altı: Burada yerseniz yanınızda panzehir bulundursanız iyi olur!
5: Her anlamda vasat bir yer.
6: Eh idare eder, denenebilir.
7: Güzel bir yer.
8: Oldukça güzel, mutlaka görülesi bir mekan.
8 üstü: İki eliniz kanda da olsa burada mutlaka yemek yemelisiniz!

İşte "geldim, gördüm, yedim, yedim, bir daha yedimmm!!!" listem! :-)

Tarihi Gar Lokantası (7)
Butcha (7)
Emek Köftecisi (5)
Büyükadalı Köfte & Piyaz (6)
Edirne Kırkpınar Lokantası (7)
Bambi Cafe (6)
Hacı Abdullah Lokantası (7)
Mercan Balık (4)
Pitte (7)
Kafes Fırın (5)
Düveroğlu Kebap ve Baklava (6)
Çorbacı Ağa 3 (6)
Özge Piknik (7)
Num Num (7)
Adım Fast Food (5)
Tavacı Recep Usta (6)
Dedem Sandwich (3)
Liva Brunch (6)
Professör Kokoreç (6)
Erciyes Baklava & Börek (6)
Pehlivan Kebap Salonu (6)
Çukurağa Sofrası (7)
Boğaziçi Lokantası (7)
İkbal Afyon Tesisleri (4)
Sbarro (4)
Köftebaba Çeşnicibaşı (7)
Meşhur İnegöl Köftecisi (6)
Kıtır Tunalı (5)
Kyma (5)
PepperMiLL
Bolu Mangal Keyfi
Baklavacı Hacıbaba - Karaköy Güllüoğlu
Hüsrev Lokantası
Minna's Hot Spot Bistro
Topaz Restorant
Quick China Bilkent

0 yorum:

Yorum Gönder